Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Og jeg skjønner ikke hva jeg har gjort galt. Greit at ikke jeg har jobbet der like lenge som de andre, men likevel. Med de andre ler og spøker han og er nokså snakkesalig i grunnen, mens mot meg er han veldig stiv og formell. Jeg har forsøkt å løsne opp i det ved å feks dra en spøk e.l., og det har hjulpet litt fordi han nå oftere spør om noe eller snakker til meg. Men det er fortsatt veldig alvorlig og stivt. Én setning, så dør samtalen ut fra hans side. Jeg klarer ikke å komme på noe jeg kan ha gjort galt, heller. Jeg er ikke den som høres og synes best, så jeg kan liksom ikke se at han skal ha noen grunn til å mislike meg. Jeg synes jo heller ikke kjemien er dårlig, det virker som om vi har mye til felles. Det er et lite arbeidsmiljø, og jeg begynner å føle meg litt dum pga dette. Noen som har innspill? Anonymous poster hash: d504c...4d1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Kanksje du gjør han nervøs, kanskje han liker deg litt for godt Anonymous poster hash: 5395c...9e6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Det føles som det motsatte siden han er så mye hyggeligere mot de andre, egentlig. Hi Anonymous poster hash: d504c...4d1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Det føles som det motsatte siden han er så mye hyggeligere mot de andre, egentlig. Hi Anonymous poster hash: d504c...4d1 Men det er det jeg mener. kanskje du gjør han så nervøs at han ikke klarer å opprføre seg "normalt" mot deg. Eller kanskje han er en sånn type som bruker veldig lang tid før han tar nye folk inn i varmen. Men det er og mulig at han bare er en overlegen dust som ikke liker forandringer, eller er en underlig skrue. Uansett så synes jeg du skal prøve å senke skuldrene i forhold til han, la han "komme til deg" når han er klar for det. Hvor lenge har du jobbet der, sammen med han? Anonymous poster hash: 5395c...9e6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Men det er det jeg mener. kanskje du gjør han så nervøs at han ikke klarer å opprføre seg "normalt" mot deg. Eller kanskje han er en sånn type som bruker veldig lang tid før han tar nye folk inn i varmen. Men det er og mulig at han bare er en overlegen dust som ikke liker forandringer, eller er en underlig skrue. Uansett så synes jeg du skal prøve å senke skuldrene i forhold til han, la han "komme til deg" når han er klar for det. Hvor lenge har du jobbet der, sammen med han? Anonymous poster hash: 5395c...9e6 Ja, det er egentlig en god idé. Bare gi litt f og ikke bry meg så mye om det. Det kan godt være dette med å ta folk inn i varmen, for vi har bare jobbet sammen siden i juli. Hi Anonymous poster hash: d504c...4d1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Tenker også at han liker det ekstra godt 😊 Eller at kjemien bare er dårlig dere i mellom ? Noen få blir jeg iallefall veldig sjenert ovenfor ... Kanskje størst sannsynlighet for at han trenger tid på å bli kjent ! Anonymous poster hash: 12bdb...aef
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Jeg tror jeg vet hva det er nå. Jeg synes han er en kjekk mann, og det kan hende at han har fanget opp det selv om jeg er sjenert og ikke har vist noe med vilje. Så nå skal jeg bare holde kontakten på et minimum (bare svare når jeg blir spurt) fremover så han ikke innbiller seg at jeg har dødslyst på han, og friker ut. Ja, Overanalysere er mellomnavnet mitt Hi Anonymous poster hash: d504c...4d1
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 Jeg tror jeg vet hva det er nå. Jeg synes han er en kjekk mann, og det kan hende at han har fanget opp det selv om jeg er sjenert og ikke har vist noe med vilje. Så nå skal jeg bare holde kontakten på et minimum (bare svare når jeg blir spurt) fremover så han ikke innbiller seg at jeg har dødslyst på han, og friker ut. Ja, Overanalysere er mellomnavnet mitt Hi Anonymous poster hash: d504c...4d1 Kanskje han føler du er intr i han og han ikke er det i deg? Anonymous poster hash: c31e3...737
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 Kanskje han bare ER rar...og det har ingenting med deg å gjøre. Anonymous poster hash: 1d958...4b5
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #10 Skrevet 29. november 2016 Kanskje han føler du er intr i han og han ikke er det i deg? Anonymous poster hash: c31e3...737 Ja, det var det jeg mente Det er erkeflaut å tenke på at det er en mulighet! Hi Anonymous poster hash: d504c...4d1
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #11 Skrevet 29. november 2016 Kanskje han bare ER rar...og det har ingenting med deg å gjøre. Anonymous poster hash: 1d958...4b5 Tror ikke det, han er som sagt annerledes overfor de andre. Hi Anonymous poster hash: d504c...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå