Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Er så slapp i kroppen. Legger ingen vekt på bena. Og svak i halsmusklene osv Når er det vanlig at de blir litt fastere i kroppen liksom? skal til fysio om et par uker. Anonymous poster hash: b5fd8...b14
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Jenta mi er litt over 3 mnd og er fast og fin i kroppen. Sterk i nakken, men blir såklart sliten etter noen minutter på magen. Snur seg fra mage til rygg men det skjer ikke ofte! Kanskje en gang i uka. Alle barn utvikler seg i forskjellig tempo, så det kommer seg nok med din også :-) Men ville vel lagt inn et bevisst støt på å trene nakken. Legg baby på magen ofte. Jeg passet på å gjøre det hver gang min lå på stellebordet feks Anonymous poster hash: 38561...7ed
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Joda baby er kjempesterk i nakken faktisk. Ligger lenge på magen av gangen. Men resten av kroppen og musklene foran på halsen er liksom så slappe. Klarer din å legge vekt på beina? Min er helt gele i beina.men holder og griper etter leker fint . Anonymous poster hash: b5fd8...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå