Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Noen som vet om det skal samles inn julegaver i Bodø og gis til de som ikke har....? Anonymous poster hash: d3ef8...774
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Shirly Bottolfsen tar sikkert imot. Og på biblioteket tror jeg man kan legge under med alder på pakken, jente/gutt. Anonymous poster hash: 5ace3...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå