Gå til innhold

Dere med små jenter som har langt hår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 5 år som har langt hår til midt på ryggen.

Syns dere det er finest med hele lengder? Eller er det finest med litt oppklippet hår med forskjellige lengder?

Hva har deres jenter?

Anonymous poster hash: 996f6...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har lugg - høyt oppe i panna. Veldig praktisk. Hun er fornøyd så lenge hun har langt hår bak. 

Anonymous poster hash: ecd16...3ab
Skrevet

Liker best når det er litt liv i håret. Ser litt gammeldags ut, synes jeg, når håret er klippet rett av, og det er det. Har de da en rett og kraftig pannelugg sammen med dette, er det komplett. Da mangler man bare burgunderrødt cordskjørt, syntestisk velurbluse med store lilla og brune blomster sammen med en løs heklet krage. 

Skrevet

Min på snart 5 har vel mer opptygget enn oppklipt hår. Av den grunn vil mor at det klippes kort, men hun nekter.

Anonymous poster hash: 620ac...3ae

Skrevet

Har ei jente på 5 år som har langt hår til midt på ryggen.

Syns dere det er finest med hele lengder? Eller er det finest med litt oppklippet hår med forskjellige lengder?

Hva har deres jenter?

Mi jente på 3 har hår ned til rumpa. Det har jeg klipt opp litt. Lugg like over brynene.

Anonymous poster hash: 182ad...0e1

Skrevet

Datteren min på snart 4 har lang lugg som rekker til haken og skråner bak mot resten av håret som rekker til midt på ryggen. Synes hun er veldig fin på håret, men det er ikke spesielt praktisk :) Men så lenge hun godtar å ordne håret hver dag er det greit :)

Skrevet

Takk for svar. Flere meninger?

Skrevet

Min har ikke pannelugg. Håret er klippet rett over ved rompa. Hun har helt slett hår.

Skrevet

Ikke oppklippet, da er det jo umulig med fletter osv.

Jenta mi har ned til midt på ryggen,slett uten pannelugg, men hun har det som oftest oppsatt, flettet osv.

Anonymous poster hash: cee01...4fe

Skrevet

Liker best når det er litt liv i håret. Ser litt gammeldags ut, synes jeg, når håret er klippet rett av, og det er det. Har de da en rett og kraftig pannelugg sammen med dette, er det komplett. Da mangler man bare burgunderrødt cordskjørt, syntestisk velurbluse med store lilla og brune blomster sammen med en løs heklet krage.

Høres dødskult ut,da ;)

Anonymous poster hash: cee01...4fe

Skrevet

Kommer an på hårtypen, struktur og tykkelse. Eldste min hadde langt hår til hun var 7 år. Fram til 4-5 åt hadde hun barnekrøller/korkrtrekkere og da var det nydelig med hel lengde. Senere ble håret tykkere og rett og nå har hun klippet opp og gradert litt, synes det ser mer stilig ut nå som hun er litt større.

Skrevet

Det er litt oppklippet. Rekker ned til halebeinet. Ikke pannelugg.

Alltid oppsatt med fletter, hestehale eller musefletter, men det er utelukkende for å minimere luserisikoen.

Anonymous poster hash: 8d52c...dec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...