Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Legen anbefaler 28 pillers brett , etter jeg ble gravid da jeg surret med 21 dagers brettet... Nå tok jeg alle de 21 pillene med hormon i og på dag en i de sukkerpillene så fikk jeg mensen....hva gjør jeg nå da ? Fortsetter sukkerpillene i 7 dager eller starte på nytt brett ? Totalt forvirret; hva er da poenget med sukkerpillen og 28 dagers brett om jeg skal starte på nytt brett pga mensen kommer rett på sukker pille 1.... Ikke rart jeg blir gravid slik et surrehode jeg er 😂😂 Råd og tips taes imot med stor takk. Anonymous poster hash: c5c28...a70
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Du skal jo ha mensen den uken du tar sukkerpillene. Ta alle pillene du... Anonymous poster hash: c36d5...fa7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Hvis ikke du har full kontroll bruker du 28-brettet, 21 vanlige p-piller og 7 dager med sukkerpiller før oppstart av nytt brett. Velger du 21-brettet må du selv huske å begynne på nytt brett etter 7 dager uten piller. Lykke til;-) Anonymous poster hash: b9c62...114
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Lite tips... les bruksanvisningen Da jeg brukte brett med 21 piller tok jeg de pillene og hadde så 7 dager uten piller. De 7 ekstra sukkerpillene du skal ta nå er bare fordi det er enklere å huske å ta pillen daglig enn om du skal gå 7 dager uten. Dvs. du tar alle pillene på brettet i riktig rekkefølge. Når du har tatt alle 28 pillene begynner du på nytt brett, og der begynner du med å ta pillene med hormoner i. Anonymous poster hash: a19d3...d8a
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Legen anbefaler 28 pillers brett , etter jeg ble gravid da jeg surret med 21 dagers brettet... Nå tok jeg alle de 21 pillene med hormon i og på dag en i de sukkerpillene så fikk jeg mensen....hva gjør jeg nå da ? Fortsetter sukkerpillene i 7 dager eller starte på nytt brett ? Totalt forvirret; hva er da poenget med sukkerpillen og 28 dagers brett om jeg skal starte på nytt brett pga mensen kommer rett på sukker pille 1.... Ikke rart jeg blir gravid slik et surrehode jeg er Råd og tips taes imot med stor takk. Anonymous poster hash: c5c28...a70 Herregud, du kødder? Ikke rart folk blir gravide på p-piller nei... Anonymous poster hash: b3465...f6a
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Ok, takker og bukker for svar. Ble bare forvirret når mens kom på dag 1 av sukker pillene, for da er jeg jo så godt som ferdig med mens når jeg starter nytt brett. Hi Anonymous poster hash: c5c28...a70
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Ok, takker og bukker for svar. Ble bare forvirret når mens kom på dag 1 av sukker pillene, for da er jeg jo så godt som ferdig med mens når jeg starter nytt brett. Hi Anonymous poster hash: c5c28...a70 Ja det er det som er menigen. Har du lest bruksanvisningen? Anonymous poster hash: 32488...944
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 Ok, takker og bukker for svar. Ble bare forvirret når mens kom på dag 1 av sukker pillene, for da er jeg jo så godt som ferdig med mens når jeg starter nytt brett. Hi Anonymous poster hash: c5c28...a70 Du køddet nå? Herregud, vær så snill å si at du droppet ut av ungdomsskolen og derfor er dum som et brød? Anonymous poster hash: 76964...456
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 Ok, takker og bukker for svar. Ble bare forvirret når mens kom på dag 1 av sukker pillene, for da er jeg jo så godt som ferdig med mens når jeg starter nytt brett. Hi Anonymous poster hash: c5c28...a70 Og så om du er ferdig med mensen da? Det har ingenting å si Jeg får mensen dag 3-4 på sukkerpillene men man er forskjellig. Det er ikke sånn at man skal starte på et nytt brett hver gang man får mensen, det er kun det at man skal begynne på det aller første brettet på første dag med mensen. Ta 28 piller etter hverandre før du begynner på et nytt brett, ikke gjør noe annet. Anonymous poster hash: ef369...6da
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 Hele poenget med p-piller er a du mister mensen. Det du får av p-pillene er en bortfallsblødning, en "kunstig mens", slik at det skal "føles mer naturlig". Ta pillene som bruksanvisningen sier, og ikke tenk på mens eller ikke mens. Den har ingenting å si. Anonymous poster hash: 23391...4ca
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #11 Skrevet 28. november 2016 Takk for veldig fine og oppsummerende svar. Så da blir det å kjøre på med alle piller uansett når blødningen kommer 🖒 HI Anonymous poster hash: c5c28...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå