Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Når det er snakk om villet egenskade hos barn? Anonymous poster hash: bb5d0...e9c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Har et barn som selv skader seg og har gjort det i 2år i perioder. Har gått i behandlingen hos BUP i over et år. Tok relativt kort tid å få komme inn , 4-5 uker mener jeg å huske. Selvskading er 90% av tilfellene ment for å dempe smerte og klare å leve med det vonde de går igjennom, ikke ment som å ta sitt eget liv. Innleggelse har også ingen eller liten hensikt når hovedproblemet er Selvskading. Vil du prate mer så kan du sende meg en PM. Vet ihvertfall hva du gjennomgår, det kan til tider virke håpløst og som alt rakner. Det finnes hjelp ihvertfall, men det er en forutsetning at barnet/ ungdommen ønsker å ta i mot hjelpen Anonymous poster hash: 77269...51a
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Har et barn som selv skader seg og har gjort det i 2år i perioder. Har gått i behandlingen hos BUP i over et år. Tok relativt kort tid å få komme inn , 4-5 uker mener jeg å huske. Selvskading er 90% av tilfellene ment for å dempe smerte og klare å leve med det vonde de går igjennom, ikke ment som å ta sitt eget liv. Innleggelse har også ingen eller liten hensikt når hovedproblemet er Selvskading. Vil du prate mer så kan du sende meg en PM. Vet ihvertfall hva du gjennomgår, det kan til tider virke håpløst og som alt rakner. Det finnes hjelp ihvertfall, men det er en forutsetning at barnet/ ungdommen ønsker å ta i mot hjelpen Anonymous poster hash: 77269...51a Takk for svar! Mitt barn ønsker å dø...så jeg håper ikke vi må vente så lenge.. Får håpe dere får den hjelpen dere trenger Anonymous poster hash: bb5d0...e9c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Det ønsket mitt barn også. Men ønsket ikke å ta livet. Det er vanskelig å forstå de som selvskader seg. Er du bekymret for at ditt barns helse kan omfatte fare for liv å død så tar du kontakt med akuttenhet for psykisk helse til barn / ungdom. Der vil en psykolog ekspert ta div tester og fastslå om barnet er suicidal eller om det kan la seg ventes på til han / hun kommer inn til BUP. Er hun/ han suicidal blir hun / han mest sannsynlig innlagt Anonymous poster hash: 77269...51a
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Ring fastlegen deres i morgen tidlig og be om henvisning. Er dere heldige kan dere få akuttime hos BUP allerede samme dag. Anonymous poster hash: d1eab...1c8
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Takk for svar begge to! Skal ringe fastlegen i morgen Anonymous poster hash: bb5d0...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå