Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Jeg og min samboer har vært sammen i 6 år. Før vi fikk barn var alt bare fryd og gammen. Selvfølgelig litt diskusjoner i blant og en sjelden gang krangling, men etter at vi fikk barn synes jeg diskusjoner har eskalert. Det er ganske ofte dårlig stemning mellom oss. Jeg føler meg periodevis litt trist pga det. Han sliter med angst og har endelig oppsøkt hjelp. Det går ut over meg at han har angst siden han kan være skikkelig sliten etter en dag på universitetet. Han føler jeg ofte svarer han stygt og det har han rett i, men jeg blir jo påvirket når han sliter. Her om dagen sa han at hvis ikke vi flyttet til en ny plass snart sammen så måtte han vurdere å flytte for seg selv for å studere. Jeg er ikke ferdig utdannet før 2018 og han vet ikke om han klarer å vente så lenge. Jeg tviler på at han klarer å flytte for seg selv siden det innebærer å få se barnet vårt på 2 år mye mindre. Han elsker barnet og er veldig flink å involvere seg der. Hvordan opplever du forholdet etter du fikk barn? Hva kan jeg gjøre for å forbedre situasjonen? Anonymous poster hash: 02915...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå