Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Jeg har en niese og en nevø, så har jeg mor og far og selvfølgelig et søsken. Og jeg har to barn jeg er alene med. Jeg har nesten NULL penger til julegaver, men jeg har garn liggende. Ved gjennomgang av det, ser jeg at det ikke vil strekke til store greiene, men det er nok til at alle jeg skal gi bort til kan få votter og sokker/hals. Tenkte å slenge på en billig lego til mine egne barn i tillegg, men at de andre får strikket i år. Jentene kan jeg hekle noen søte blomster på vottene til eller noe. Hadde du blitt glad for dette eller er det teit? Er vel bedre enn ikke noe? Anonymous poster hash: fc384...94c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 😁 Synes det er stas med strikkete gaver👍 Er kjempefornøyd når barna får strikket hals og votter osv. Barna virker å være gla for det også. Anonymous poster hash: 02d0d...c0e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Kjempeglad for sånt. Anonymous poster hash: 2fe9a...7dc
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Høres kjempefint ut. Jeg elsker hjemmelagde gaver, og ville blitt veldig lei meg hvis noen kjøpte en gave de egentlig ikke har råd til. Anonymous poster hash: 0331a...78e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Ja, jeg hadde blitt kjempegod, spessielt om det var en sånn gammeldags hals med ryggstykke og bryststykke i voksen størrelse. Det har jeg lett etter lenge! Anonymous poster hash: 3905c...cd6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Ja absolutt Jentene mine på 7 og 9 år er kjempeglad i sokkene mormor strikker, for de er helt unike. Mormor her strikker mye og ender med haugevis av restegarn, så sokkene lages i allverdens farger med mønster og striper. Ingen i klassen har like, tar aldri feil. Mormor strikker gjerne inn initialene, noen hjerter o.l i mønsteret, venninnene er misunnelig ☺️ Anonymous poster hash: f8dce...50c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Go for it! Litt brede pannbånd er og fint Anonymous poster hash: 76304...f20
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 Disse "farmen-pannebåndene" er jo veldig populære blant ungene nå. Litt brede. Google dem ☺️ Anonymous poster hash: f8dce...50c
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 Jaaa.... Hadde blitt kjempeglad for slikt 👍 Kan evt. "pynt" votter, pannebånd ol. med fine knapper hvis du har råd til det.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 Jeg hadde blitt kjempeglad for det. Sønnen min på 5 får strikkede klær fra svigermor hvert år, og det er favorittgaven fordi det er noe som er laget spesielt til ham. Anonymous poster hash: 11022...f6f
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #11 Skrevet 28. november 2016 Helt supert, særlig hvis det er i ull. Jeg husker også mormors fantastiske sokker og gensere i unike mønstre og mange farger (restegarn) fra barndommen med stor glede. Veldig lei meg for at mamma ikke sparte dem, men lot mormor rekke dem opp igjen når de ble for små, for å lage nye plagg. Her ville alle satt pris på det! Anonymous poster hash: 7d914...f69
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #14 Skrevet 28. november 2016 Jeg hadde blitt veldig glad. Et lite tips hvis det er større barn, er å lage pulsvarmere. De er geniale, jeg er veldig glad i mine Anonymous poster hash: ec5e2...cee
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #15 Skrevet 28. november 2016 Ja så lenge det var i ordentlig og kløfritt garn. Anonymous poster hash: 78450...1cf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #16 Skrevet 28. november 2016 Ja så lenge det var i ordentlig og kløfritt garn. Anonymous poster hash: 78450...1cf Støtter det med kløfritt garn Anonymous poster hash: ec5e2...cee
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #17 Skrevet 28. november 2016 Bruker babyull eller alpakka for det meste. Strikket pulsvarmere i fjor til de voksne jentene, men barna går alle i barnehage, så det er ikke aktuelt. Tenkte litt på pannebånd med navn på, men tror de er for små til det også. Men jeg fant perlene mine, så da kan jeg strikke luer med perler til jentene i alle fall Anonymous poster hash: fc384...94c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #18 Skrevet 28. november 2016 Bruker babyull eller alpakka for det meste. Strikket pulsvarmere i fjor til de voksne jentene, men barna går alle i barnehage, så det er ikke aktuelt. Tenkte litt på pannebånd med navn på, men tror de er for små til det også. Men jeg fant perlene mine, så da kan jeg strikke luer med perler til jentene i alle fall Anonymous poster hash: fc384...94c Høres veldig bra ut planene dine - dette blir bra Anonymous poster hash: d0317...3a8
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #19 Skrevet 28. november 2016 Åhh, hadde blitt kjempe glad for et par strikkasokker eller votter. Super gave Anonymous poster hash: 10ed1...a80
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #20 Skrevet 28. november 2016 Bruker babyull eller alpakka for det meste. Strikket pulsvarmere i fjor til de voksne jentene, men barna går alle i barnehage, så det er ikke aktuelt. Tenkte litt på pannebånd med navn på, men tror de er for små til det også. Men jeg fant perlene mine, så da kan jeg strikke luer med perler til jentene i alle fall Anonymous poster hash: fc384...94c Ser den med pulsvarmere. Jeg tenker at pannebånd funker fint for de største i barnehagen, ser flere som har det her. Det kommer til å bli bra uansett tenker jeg. Så heldige de er som får hjemmestrikket tøy Anonymous poster hash: ec5e2...cee
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #21 Skrevet 28. november 2016 Hvis det var kløfritt og pent, så :-) Det blir dessverre ikke brukt om det ser gammeldags ut, eller har festet små hjerter osv på. Anonymous poster hash: 711bc...f92
*Miss Marple* Skrevet 28. november 2016 #22 Skrevet 28. november 2016 Bruker babyull eller alpakka for det meste. Strikket pulsvarmere i fjor til de voksne jentene, men barna går alle i barnehage, så det er ikke aktuelt. Tenkte litt på pannebånd med navn på, men tror de er for små til det også. Men jeg fant perlene mine, så da kan jeg strikke luer med perler til jentene i alle fall Anonymous poster hash: fc384...94c Å, det hørtes fint ut! For noen flotte gaver det blir.
Snøkrystaller Skrevet 28. november 2016 #23 Skrevet 28. november 2016 Hadde blitt kjempe glad! Personlig hadde jeg blitt mest glad for votter. Heklede blomster høres kjempe fint ut!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #24 Skrevet 28. november 2016 Tipp-topp! Strikker ikke selv, så det hadde jeg blitt veldig glad for 😊 Anonymous poster hash: e0bc9...b59
bønni Skrevet 28. november 2016 #25 Skrevet 28. november 2016 Åh, jeg elsker å få fine, hjemmestrikka ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå