Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Vært på intervju i dag. Syns det gikk veldig bra. Varte i 1,5 time. På slutten når jeg skulle rekke frem hånda og takke for meg fikk jeg klem av de to som hadde intervjuet. Aldri opplevd før. Det er vel positivt? De ba ikke om referanser men ga de ark med noen referanser på slutten av intervjuet, var det dumt? De sa jeg skulle høre fra de snart, men snart er relativt. Vil det si i løpet av denne og neste uke? De har hatt mange søkere, vet ikke hvor mange søkere eller hvor mange de har hatt/ skal ha på intervju men jeg fikk invitasjon til intervju dagen etter jeg sendte søknaden. Er drømmejobben så er veldig spent Anonymous poster hash: a11dc...a34
bambi93 Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Ha litt is i magen, hører du ikke noe fra de innen neste mandag - ring de Var absolutt ikke dumt av deg å levere referansene dine!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Høre VELDIG positivt ut! Hadde blitt overrasket om du ikke blir innstilt på en av de tre første plassene Lykke til Anonymous poster hash: 36240...bb3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Klem?? Jeg har hatt mange jobbintervju (som arbeidsgiver), men det ville ikke falt meg inn å skulle gi noen klem altså. Helt uavhengig av om de er aktuell til jobben eller ikke... Anonymous poster hash: f6fc6...36f
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Hi her Nei har aldri opplevd klem før, så vet ikke hva det betyr altså Anonymous poster hash: a11dc...a34
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Var den som klemte deg en mann eller kvinne? Anonymous poster hash: d60d1...164
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Var den som klemte deg en mann eller kvinne? Anonymous poster hash: d60d1...164 En av hver Anonymous poster hash: a11dc...a34
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 Det låter positivt for meg. Bare bra at du leverte referanser. Jeg har aldri fått klem på jobbintervju men det er nok et godt tegn. Var på et intervju til en sommerjobb jeg virkelig ville ha og vi var mange sökere. På slutten sa intervjueren at jeg virket som en veldig VARM person med stort trykk på varm. Tolket det som at jeg var en het kandidat og jepp jeg fikk jobben Anonymous poster hash: 88fb0...c7b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 Hvis det var en mann som ga deg en klem først så var det nok fordi han ville ta på deg. Hadde du på deg kort skjørt? Noe utringet? Anonymous poster hash: d60d1...164
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 Hvis det var en mann som ga deg en klem først så var det nok fordi han ville ta på deg. Hadde du på deg kort skjørt? Noe utringet? Anonymous poster hash: d60d1...164 Mannen er homofil og nei kvinnen ga meg klem først. Hadde på meg en bukse og genser uten utringning og hadde faktisk på meg skjerf og ytterjakke når jeg fikk klemmene Anonymous poster hash: a11dc...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå