Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #26 Skrevet 28. november 2016 Nei det vil jeg ikke si. Â Anonymous poster hash: de7f6...a09
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #27 Skrevet 28. november 2016 Njaei.. han var kjekk for 20 Är siden. NÄ er han gammel, og tar ikke vare pÄ seg selv.   Anonymous poster hash: ebfee...378
vimsa3 Skrevet 28. november 2016 #28 Skrevet 28. november 2016 Min ser ut som han jamie fraser i outlander. Jeg mĂ„ si at jeg ble helt stum fĂžrste gangen jeg mĂžtte han. Vi mĂžttes igjen 5 Ă„r senere og ble sammen đ Kunne ikke trodd det i min villeste fantasi at han er intressert i meg đ Av og til nĂ„r jeg vĂ„kner med han ved siden av meg tror jeg det ikke ennĂ„ og nĂ„ har det gĂ„tt 5 Ă„r
megmegmeg Skrevet 29. november 2016 #29 Skrevet 29. november 2016 Han er ikke mannen min helt ennĂ„, men samboeren min er kjempekjekk! HĂžy, mĂžrk, veldig pent ansikt og veltrent (han er typisk fjell-mann, lĂžper pĂ„ fjelltopper hele tiden đ). Men det som gjĂžr han kjekkest er personligheten; snill, omsorgsfull, morsom, intelligent og handyđđ» Hihi! FĂžler meg heldig!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #30 Skrevet 29. november 2016 Ja, jeg synes det og det er i grunnen det viktigste synes jeg! Â Anonymous poster hash: d1006...5e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ