charnelle Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Har ennå ikke skjønt hvordan jeg skal bruke tørrservietter. Ikke synes jeg det er praktisk og ikke synes jeg det er effektivt. Hvordan får dere rengjort ordentlig?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Regner med det er til stell av baby du mener. Jeg fukter de med vann og evt litt olje, syns ikke det gjør mindre rent eller er vanskeligere enn en vanlig vaskeklut. Heller tvert imot. Men det er ikke noe du er nødt å bruke da, hvis du syns vaksekluter fungerer like greit, så er det ingenting i veien for å bruk det. Anonymous poster hash: f7eaa...a87
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Tørrservietter er gull! 😃bruker de som gulpeklut, vaske 4 åringen i ansiktet, når de bader,som snørrpapir.stell.ALT.man bare fukter de eller tar på olje.mye bedre enn de kalde våtserviettene. Som innholder ett eller annet sterkt. Anonymous poster hash: bb7d6...0b3
Plutselig_gravid Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Vann og olje. Og så må det være riktige tørrservietter da. Ikke sånne stive. Må være sånne myke som unik eller mesoft.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Jeg bruker et tilpasset og hudvennlig rensevann på pumpeflaske fra Mustela som skal brukes sammen med tørrservietter. Renser superbra, mindre uttørkende på huden enn vann og ikke så klissete som olje. Anonymous poster hash: a720d...ce3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Rent vann. Klart sammenlignet med Våtservietter er det jo mer bry da man faktisk må ha vann tilgjengelig, men jeg er skeptisk til å vaske onga daglig med tilsatt whatever som tar spritttusj av vegen. Anonymous poster hash: a152e...9aa
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Rent vann rengjør da ikke huden?? Det både tørker ut og kan irritere! En venninne som er helsesøster forteller om så mye "sure" barnerumper om dagen pga tørrserviettene. Anonymous poster hash: 97a13...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå