Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Eller hva gjør de sammen med venner ? Jenta mi har sluttet å leke rollelek og sånt, med det gjør mange av de andre. Hva er vanlig egentlig ? Anonymous poster hash: bdb95...3dd
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Nå er min datter 10 da, men de leker ikke rollelek lenger de heller. I går gikk hun rundt lysløypa med venninnen sin, skravlet, lo, tøyset og hadde det greit. Brukte godt over 2 timer på 4,5 km De tegner en del, de spiller veldig mye brettspill, de perler og lager ting, de ser på TV eller spiller på ipad'en, de hører på musikk og danser, sitter og skravler.... Anonymous poster hash: a0d27...30c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Min 10-åring leker ikke stort lenger. Dvs de kan ake og gå på ski sammen, ha vannkrig, bade, spille badminton og fotball. Ellers er det brettspill, stelle hår, sminke, iPad og slikt som gjelder.
Mandala Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Her lekes rollelek av barna mellom 10-13 år. Men jeg skjønner jo at de er litt umodne hele gjengen. Og jeg ser at det bare er enkelte av vennene de leker rollelek med.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Ok så da er hun kanskje ganske normal da. Sikkert bare en periode før resten kommer etter da sikkert. Hun er så rastløs og finner seg ikke helt til rett. De andre jentene kan lekeat de driver en dyrehage eller barnehage, men hun nekter å bli med. Anonymous poster hash: bdb95...3dd
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Ok så da er hun kanskje ganske normal da. Sikkert bare en periode før resten kommer etter da sikkert. Hun er så rastløs og finner seg ikke helt til rett. De andre jentene kan lekeat de driver en dyrehage eller barnehage, men hun nekter å bli med. Anonymous poster hash: bdb95...3dd Da datteren til søsteren min var på den alderen fikk hun en rimelig symaskin til bursdagen sin, og masse restestoff, knapper, blonder osv. Det holdt henne opptatt det neste året Hun ble veldig populær i venninnegjengen også, de sydde og lagde klær til bamser og dukker, var veldig stas. Anonymous poster hash: a0d27...30c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Vår datter på 11 leker fremdeles rollelek med sine venninner. Forrigeuke lekte de at én av de var en ond barnevakt for de andre ute i skogen Hun spiller også spill med venninner, driver med hår og sminke, snapchat, lager videoer, ser på film, leker ute i snøen på vinteren osv.. Anonymous poster hash: bac44...0e2
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 Vår datter på 11 leker fremdeles rollelek med sine venninner. Forrigeuke lekte de at én av de var en ond barnevakt for de andre ute i skogen Hun spiller også spill med venninner, driver med hår og sminke, snapchat, lager videoer, ser på film, leker ute i snøen på vinteren osv.. Anonymous poster hash: bac44...0e2 11 åringer med Snapchat - DET er virkelig ikke bra. Anonymous poster hash: 2a382...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå