Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Bruker nattbind, men hjelper ikke særlig.. blør som en foss.. får noen sånne blødninger innimellom. Slimhinna som har bygget seg opp mer eller noe. Irriterende. Sover med bleier fra apoteket om natta.. Anonymous poster hash: 4ee9f...727
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Saba Anonymous poster hash: 3d54d...e21
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Saba Anonymous poster hash: 3d54d...e21 Saba? Hvor selges det ? Anonymous poster hash: 4ee9f...727
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Saba finner vel ikke lengre? Husker jeg brukte de etter fødselen med eldstemann, 11 år siden. Jeg bruker Libresse sine nattbind, synes de er bedre enn Always. Ellers ingen tips dessverre. Anonymous poster hash: 21b11...cb7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Saba finner vel ikke lengre? Husker jeg brukte de etter fødselen med eldstemann, 11 år siden. Jeg bruker Libresse sine nattbind, synes de er bedre enn Always. Ellers ingen tips dessverre. Anonymous poster hash: 21b11...cb7 Jeg bruker de litt om hverandre.. blir jo sittende fast hjemme, kan ikke reise langt etc for må ha umiddelbar tilgang på do. Kan dra på kjøpesentere etc fordi det er do der, men går jeg på tur i skauen risikerer jeg rød rumpe på vei hjem Hvis ikke jeg tar med meg søppelpose og skifter i skauen Anonymous poster hash: 4ee9f...727
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Jeg bruker de litt om hverandre.. blir jo sittende fast hjemme, kan ikke reise langt etc for må ha umiddelbar tilgang på do. Kan dra på kjøpesentere etc fordi det er do der, men går jeg på tur i skauen risikerer jeg rød rumpe på vei hjem Hvis ikke jeg tar med meg søppelpose og skifter i skauen Anonymous poster hash: 4ee9f...727 Huff, det høres travelt ut! Jeg bruker tampong + nattbind når jeg ikke er hjemme og da går det greit et par timer i hvert fall. Urettferdig at noen skal blø så mye. Anonymous poster hash: 21b11...cb7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Saba? Hvor selges det ? Anonymous poster hash: 4ee9f...727 Europris og Sparkjøp hadde det før i allfall. Det er sånne tykke bind med bomull i. Rosa pakke. Anonymous poster hash: 3d54d...e21
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 Hva med Libresse Maxi nattbind. De har jeg brukt de første dagene hjemme etter fødsel og syns de har fungert bra. De er lik Saba, men er større. Anonymous poster hash: 02607...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå