Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Nå er jeg lei av å fryse på beina! Kjøpte noen skinnstøvletter i fjor, de skulle være så varme ifølge de i butikken, men jeg fryser jo etter bare noen minutter ute selv med ullsåle og ullsokker. Finnes det noen støvler/støvletter/vintersko som faktisk er VARME? Blir kjempeglad for tips! 😊 Anonymous poster hash: 73ba0...2da
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Ulltrøye, ullstilongs, tynne og tykke Ullsokker + at du beveger deg. Anonymous poster hash: 93f87...d68
It's all about me Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Bearpows eller Emu, slike som ser ut som Uggs, kan du gå barbent i uansett temperatur. Ellers så har du Sorell: https://www.google.no/search?q=sorel+vintersko&client=ms-android-samsung&prmd=ismvn&source=univ&tbm=shop&sa=X&ved=0ahUKEwjlysSilsvQAhWBEiwKHXBEC5UQ1TUIOQ&biw=360&bih=560
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Takk for svarene! Flere som har forslag? HI Anonymous poster hash: 73ba0...2da
Ileus Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Ikke kjøp skoene for trange, da blir de kalde uansett.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Ikke kjøp skoene for trange, da blir de kalde uansett.Det er sant. Skoene bør være et eller to nummer for store så du har plass til godt med luft i tillegg til sokkene. Anonymous poster hash: 93f87...d68
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Bearpows eller Emu, slike som ser ut som Uggs, kan du gå barbent i uansett temperatur. Ellers så har du Sorell: https://www.google.no/search?q=sorel+vintersko&client=ms-android-samsung&prmd=ismvn&source=univ&tbm=shop&sa=X&ved=0ahUKEwjlysSilsvQAhWBEiwKHXBEC5UQ1TUIOQ&biw=360&bih=560 Er Bear Pow varme? Anonymous poster hash: 5da50...588
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 Bruk ullsåle med aluminiumsfilm. Anonymous poster hash: 68505...316
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 Jeg fryser; - dersom jeg har ull mot huden på føttene. Svetter og blir iskald. - dersom skoene er for smale. Og det er de aller fleste damesko. Og skal man i tillegg ha ullsokker inni, blir tærne klemt enda mer sammen og da fryser man mye fortere. Man burde ha sko som har ekstra bredde rundt tærne (nei, det hjelper ikke å kjøpe større størrelse, skoene blir ikke merkverdig bredere av det). Crocs lager fantastisk gode og varme vintersko som er ekstra brede, må bestilles fra utlandet men det er verdt det! Anonymous poster hash: ab1ef...baa
It's all about me Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 Er Bear Pow varme?Anonymous poster hash: 5da50...588 Veldig. Frøs ikke et sekund i de, og tok da buss i alle slags vær. Har nå Emu, de er like varme og i tillegg vanntette. Synes de også holder seg litt bedre.
MammantilNurket Skrevet 28. november 2016 #11 Skrevet 28. november 2016 Veldig. Frøs ikke et sekund i de, og tok da buss i alle slags vær. Har nå Emu, de er like varme og i tillegg vanntette. Synes de også holder seg litt bedre. Med fare for å kuppe tråden, men har et par spørsmål: 1) Er "Bear Paw"-støvlene i ekte skinn? Er det "innafor" å gå med? Ikke sånn "jeg hadde ikke råd til UGGs så jeg kjøpte disse", liksom ...? 2) Hvordan er dempingen? 3) Er de glatte? 4) Hvordan håndterer de fuktighet. Impregnere?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #12 Skrevet 28. november 2016 Kjøp såler av reinsdyrskinn, og ha store nok sko til at du har plass til disse litt tykke sålene. Nydelige og varme! kan kjøpes på topaz.no. Anonymous poster hash: a90b9...04a
It's all about me Skrevet 28. november 2016 #13 Skrevet 28. november 2016 Tror Bearpow er ekte, de føltes iallfall slik. De tåler snø og slaps til en viss grad. De impregnerte dem som skinn. De er ikke spesielt glatte, men myke såler, som gode tøfler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå