Gå til innhold

Arbeidsledig, men koser meg hjemme. Nyter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 44 år, og har ingen utdanning.

Jeg er utdannetnomsorgs arbeider for 25 år tilbake, men harbikke hobbet som det på 20 år pga dårlig rygg, og div.

Jeg er nå arbeidsledig, har vert sykemeldt og på app, og leter nå etter jobb. Bor på ett lite sted med relativt få jobber.

Men jeg må si jeg til tross for stram økonomi, så koser jeg meg hemme. Og forstår ikke helt de som sier det er så kjedelig å gå hjemme.....blir lange meningsløse dager.

Men, med mann, og unger er det nok å gjøre synes jeg.

Når unger er kjørt på skole er kl 08.30. Så ett par dager i uka drar jeg på butikken å handler. Ellers så er det å rydde kjøkkenet etter morrarushet, sette på vaskemadkin, brette klær, legge på plass. Vi har 3 katter, så doene må rengjøres hver morgen.

Det må støvsuges. Så baker jeg brød noen dager.

Tørking av støv, vanne blomster, vaske gulv, vaske bad....... ja you know....

Tømme oppvaskmaskin, forbrede middag.

Det er mange som tror jeg sitt i sofaen og ser god morgen Norge og dr phil.

Men det er unntaket heller enn regelen det.

Her kommer det noen dager unger hjem kl 12.15 og noen kl 14.15.

Da er det brødskiver, deretter lekser.

Så middag, og opprydding, og så er det sein ettermiddag. DA kan jeg sette meg ned litt.

Gleder meg til jeg får jobb, men koser meg faktisk hjemme og er detven ting jeg ikke har, så er det tid til å ligge på sofaen..... nesten då jeg ikke skjønner hvordan de som hår i full jobb greier det......

Men jeg er på utkikk, for det er jo best med jobb, for selvfølelse, sosialt, økonmisk og på alle måter.

Anonymous poster hash: ad866...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ikke mistrivdes uten jobb, ikke hadde jeg brukt tida på husarbeid heller. Men lønn er jo greit. Håper du får jobb snart.

Skrevet

Nyt det 🤗🤗

Anonymous poster hash: 2eeea...43e

Skrevet