Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Ser det er en del her inne som er sammen med tyrkere osv så da lurer jeg litt på om noen har erfaringer med å være i forhold med en fra latin-amerika? Er det virkelig sånn at de er kjent for å være utro osv? Har møtt verdens søteste latino , sånn som jeg oppfatter det er han veldig glad i mammaen sin og familien. Er veldig ivrig og følsom fyr, glad i å lage mat og hjelpe til .. får ikke det til å stemme det de fleste sier om latino menn at de er late og utro P.s han er ikke oppvokst i Norge. Anonymous poster hash: 60a63...0e6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Jeg var sammen med en fra Chile en gang i tiden. Adoptert da han var to år så oppvokst i norsk familie. Han brydde seg svært lite om familien sin og følte ikke at han hørte til der. Ble slutt etter et halvt år da det viste seg at han var utro og røykte ganske mye hasj. Men når det er sagt så er folk fra latin amerika like forskjellige som oss nordmenn. Så hvordan andres erfaringer er, forteller deg INGEN VERDENS TING om han du har truffet 😉 Anonymous poster hash: 5c653...f74
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Det er jo som å spørre hvordan det er å være sammen med en nordmann... De er nok like forskjellige som oss. Anonymous poster hash: bc022...4b0
the amazing spidermamma Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Mer enn 250 millioner menn. Klin like, alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå