Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Hva gir du? Matkurv men snop og spekemat til lønsjen er kanskje litt for mye? Anonymous poster hash: 9dbbc...b6b
Mumua Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Fersk bhg-mamma her, bør vi gi julegave? Når gir man gave og i hvilken prisklasse? Hadde tenkt å bake kjeks til de i romjula, men bør kanskje gi noe før den tid?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Pleide å gi en flaske med eplesider eller eplemost og en pose med sjokolade. Anonymous poster hash: 04d58...6f3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Fersk bhg-mamma her, bør vi gi julegave? Når gir man gave og i hvilken prisklasse? Hadde tenkt å bake kjeks til de i romjula, men bør kanskje gi noe før den tid? Hvid du vil at hele personalgruppen skal ha glede av det, bør du gi det før jul. Ofte mange som har fri i romjulen. Hos oss er det som regel bare 8-10 på jobb i romjulen, i forhold til en vanlig dag som vi er bortimot 30 på jobb Anonymous poster hash: ca597...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå