Gå til innhold

Tips til gave til ansatte i b.hagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir du? Matkurv men snop og spekemat til lønsjen er kanskje litt for mye?

 

Anonymous poster hash: 9dbbc...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fersk bhg-mamma her, bør vi gi julegave? Når gir man gave og i hvilken prisklasse?  Hadde tenkt å bake kjeks til de i romjula, men bør kanskje gi noe før den tid?

Skrevet

Pleide å gi en flaske med eplesider eller eplemost og en pose med sjokolade.

 

Anonymous poster hash: 04d58...6f3

Skrevet

Fersk bhg-mamma her, bør vi gi julegave? Når gir man gave og i hvilken prisklasse?  Hadde tenkt å bake kjeks til de i romjula, men bør kanskje gi noe før den tid?

Hvid du vil at hele personalgruppen skal ha glede av det, bør du gi det før jul. Ofte mange som har fri i romjulen. Hos oss er det som regel bare 8-10 på jobb i romjulen, i forhold til en vanlig dag som vi er bortimot 30 på jobb

 

Anonymous poster hash: ca597...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...