Gå til innhold

Julepynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere julepynten?

Anonymous poster hash: 9ffe0...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen år siden vi trengte noe nytt, men det siste vi kjøpte var enten på plantasjen eller på et julemarked i Tyskland.

Anonymous poster hash: bb9e9...54a

Skrevet

Der jeg finner noe fint :)

Når jeg ser rundt meg i stuen her nå har jeg noe fra bokhandelen, noe fra Clas ohlson, noe fra Kremmerhuset, noe fra Perfect living....

Anonymous poster hash: 237bc...f1a
Skrevet

Hageland/Knupp ! Myyyyye fint nå! 😍

Anonymous poster hash: 128f4...63a

Skrevet

Nå er det sjelden jeg kjøper julepynt, siden vi allerede har sikkert nok, men glassnisser fra Hadeland glassverk er jeg svak for. Den samlingen vokser stadig.

Ellers er julepynten et utrolig sammensatt kapittel, der de eldste kulene nok er ganske gamle, kanskje opp i mot 70-75 år, og er del av mine besteforeldres julepynt. Den nyeste julepynten er fra i fjor, tenker jeg, og hvor den ble kjøpt, vet jeg ikke. Ikea, Plantasjen, en eller annen bokhandel, Kremmerhuset, en lokal julemesse. Vet ikke.

Anonymous poster hash: e4711...1ab

Skrevet

Har arvet mesteparten, fra tre kanter, så julepynten min er fra førtiåra og framover. Det jeg har kjøpt har vært en og annen spesiell og da relativt sett dyrere ting, type kunsthåndverk. Og så har jeg alt jeg har laget selv og ungene har laget. Hvis jeg hadde måttet starte fra scratch nå hadde jeg kjøpt på Finn, loppemarked, bruktbutikk, for det meste av ny julepynt er heslig.

Skrevet

Kjøpte mye på Palma i fjor etter jul, da var alt sart ned med 50%. Gjorde mange kupp der👍🏻

Men nå finnes hel ikke Palma lenger tror jeg. Det var mye fint der.

Anonymous poster hash: 46230...c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...