Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Jeg har sagt at det er slutt, han vil prøve mer. Jeg klarer ikke at NOEN tar på meg, det vrenger seg i meg, men han stryker og koser på meg hele tiden. Jeg har ingen sexlyst, men han vil ha sex med meg idag. Jeg klarer ikke mer!!! Anonymous poster hash: fc4ef...fa5
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Da tar du på deg skoene og drar. Har du ingen å dra til, så sender du han avgårde. krisesenter om han ikke respekterer deg. Anonymous poster hash: d9906...c33
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Enig med nr. to. Han kan ville hva han vil, men han har ingen rett til å ha sex med deg hvis du ikke vil. Er det slutt mellom dere og dere bor sammen fremdeles? I så fall gjør fortgang i å flytte fra hverandre. Gjør det før jul om nødvendig! Om han ikke respekterer et nei for et nei kontakter du krisesenter. Har han sex med deg selv om du sier nei i dag, da anmelder du ham! Anonymous poster hash: 4eb15...339
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Unnskyld meg damer! Hvorfor spekulerer dere i om HI's mann skal voldta henne. Han har lyst på sex med henne, det betyr ikke at han har tenkt til å voldta henne og at hun trenger krisesenter. Typisk DIB, typisk damer. Anonymous poster hash: b4efe...9fb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Unnskyld meg damer! Hvorfor spekulerer dere i om HI's mann skal voldta henne. Han har lyst på sex med henne, det betyr ikke at han har tenkt til å voldta henne og at hun trenger krisesenter. Typisk DIB, typisk damer. Anonymous poster hash: b4efe...9fb Hi har fortalt mannen at det er slutt. Han nekter å godta det. Hun har sagt at hun ikke vil ha sex med han. Han har fortalt henne at han vil ha sex i dag. Hi er tydeligvis desperat og greier ikke mer - med mange utropstegn bak. Da er det helt på sin plass å nevne det som nevnes her. Uten at Hi skriver det direkte så virker det som om Hi har hatt sex med mannen mange ganger uten at hun vil, og da trenger hun hjelp til å sette grenser for seg selv! Hvis hun selv ikke greier å sette grenser når mannen vil ha sex, da trenger hun å komme seg bort. Forhåpentligvis vil ikke mannen tvinge seg på henne, men en mann som nekter å godta at et forhold er slutt og likevel informerer henne om at han vil ha sex med henne i dag - det er en mann som ikke respekterer henne. Anonymous poster hash: 4eb15...339
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Hi her. Neida, han kommer ikke til å voldta meg. Men det er disse kommentarene hele tiden, selv om jeg har gjort det veldig klart at et liv med meg ville blitt et liv i sølibat da jeg ikke har det spor av lyst lenger. Ikke bare på han, men uansett, ingenting tenner meg lenger. Han mener det godt med å klappe og stryke på meg, men jeg har sagt at jeg ikke klarer det.. Anonymous poster hash: fc4ef...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå