Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Pappaen her har hatt eit ukritisk forhold til alkohol i alle år siden vi møttes, blitt litt bedre opp gjennom og drikker sjeldnere (når bare 1 x mnd). Men han blir utrolig full hver gang, kan ikke prate, tisser seg ut, og har både slåss og rotet med litt damer på fylla. Jeg ønsket ikke barn av frykt for alkohol i oppvekst men ble gravid, og elsker min sønn mer en noe. Min kjære har alltid påstått at vis eg ble gravid ville ting endre seg. Det gjorde det ikke. Han mente da at alt ble bedre da gutten blei født. 7 dager etter fødsel gikk han på fylla, og var ikkje "tilregnelig" på dagevis pga fyllesyke. Han har vert ute ca 1 -2 x mnd etter fødselen å like stup drita kvar gong. Eg har bedt han reise vekk på fest eller sove hos foreldrene når han er sånn fordi han vekker sønnen vår når han kommef hjem å ska preike å dulle med han, midt på natt(?) drittfull!! Igår gikk han på fest igjen, tvang det gjennom ved og bli sur når eg sa helst ikke. Siste eg sa var at han ikke skulle komme her å legge seg. Kl 02 vekket han hele huset å kom hjem. Fikk han heldigvis inn på sofaen, ute av stand til og ta vare på seg selv, han visste vel knapt nok hvem jeg var, å hadde tisset seg ut. Da eg sto opp idag 08.00 var han enda dritafull å tisset på stuegulvet. Eg blei rasende å tok sønn med meg å kjørte, da eg kom tilbake senere var han reist på fylletur igjen med kompiser, på en søndag.. hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 74a4d...c87
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Du må sette hardt mot hardt, vær tydelig å si: om du ikke får hjelp/ slutter å drikke får du ikke møte barnet ditt eller være sammen med meg. Anonymous poster hash: b81b0...fa7
Mumua Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Du kaster han på hodet og ræva ut, ingen kompromiss. Den mannen må få døra smelt i trynet skal det være håp om at det skal gå opp et lys. Du har ikke noe valg her egentlig, et barn skal da ikke vokse opp slik!
amandine Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 (endret) Jeg hadde ikke tvilt et sekund engang, han hadde kommet til stengt dør. Det går for f ikke an å oppføre seg sånn regelmessig. Hvis han så endrer seg får du heller ta opp til vurdering om du skal slippe ham inn i varmen igjen, men sånn som nå kan hverken du eller barnet leve med at det er. Endret 27. november 2016 av amandine
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Den mannen har et alkoholproblem! Å bli så full at du vekker en unge for å kose med han full er virkelig horribelt. Han drikker vekk sperrer som de fleste aldri mister. Å tisse på seg er heller ikke attraktivt.. Anonymous poster hash: 5a871...84f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Fin oppvekst for sønnen din å se far snøvle og tisse seg ut, å ligge våken og grue seg til full far kommer hjem og skal romstere rundt og leke med han, at pengene går til sprit, at far er fylliken i gata. Anonymous poster hash: b64ce...b8d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 Takk for mange gode tilbakemeldinger. Blir jo litt flau over at eg ikkje har gjort noe før, men han har en utrolig evne til og trille meg rundt lillefingeren og gi håp om en bedre framtid, så er det 14 dager å samme greia. Eg er spesielt engstelig nå fordi det er en sterk familie som vil gjør det vanskelig med samarbeid. Og er frykter eit samlivsbrudd vil føre til st den familien sverter meg og min familie når dei har sin "tid" med gutten:( Anonymous poster hash: 74a4d...c87
Mumua Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 Takk for mange gode tilbakemeldinger. Blir jo litt flau over at eg ikkje har gjort noe før, men han har en utrolig evne til og trille meg rundt lillefingeren og gi håp om en bedre framtid, så er det 14 dager å samme greia. Eg er spesielt engstelig nå fordi det er en sterk familie som vil gjør det vanskelig med samarbeid. Og er frykter eit samlivsbrudd vil føre til st den familien sverter meg og min familie når dei har sin "tid" med gutten:( Anonymous poster hash: 74a4d...c87 Men du har faktisk ikke noe valg, først bli kvitt denne fyren så får du ta kampen om barnet etter det. Barnets beste må komme først, det kan være dette løser seg etterhvert. Om de sverter deg så er det noe dere må ta opp på fvk osv dersom det går utover barnet. Men ta en ting av gangen, mannen må ut.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 Ok, ja all fornuft seier jo det men har alltid tenkt at folk skal få flere sjansef, men han har vel fått både 1 og 1000:( sørgelig, for når han er edru er han så go pappa.... eg må klare å stå i det bare, ikkje la han lure meg til og tro det blir bedre Anonymous poster hash: 74a4d...c87
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 Takk for mange gode tilbakemeldinger. Blir jo litt flau over at eg ikkje har gjort noe før, men han har en utrolig evne til og trille meg rundt lillefingeren og gi håp om en bedre framtid, så er det 14 dager å samme greia. Eg er spesielt engstelig nå fordi det er en sterk familie som vil gjør det vanskelig med samarbeid. Og er frykter eit samlivsbrudd vil føre til st den familien sverter meg og min familie når dei har sin "tid" med gutten:(Anonymous poster hash: 74a4d...c87 Vil virkelig svigers snakke drit om din familie til gutten når bruddet handler om at mannen har et alvorlig alkoholproblem? Ville tatt den sjangsen, heller det enn å leve slik som nå. Hva om mannen brenner ned hele huset, mister babyen i fylla, glemmer at han skal passe ungen og lar han være alene hjemme osv osv. For ikke å nevne den klumpen ungen må ha i magen når far kommer snøvlende hjem eller at mor må kjøre og plukke han opp fra grøfta eller hjelpe til med å tørke opp fars urin fra gulvet. Tror nok barnevernet blir innblandet om du fortsetter dette forholdet her Anonymous poster hash: b64ce...b8d
SuperFries Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 Jeg ville latt det skje én gang til slik at jeg fikk tatt video av han. Drita full med urin nedover buksebeinet. Så hadde jeg skiftet lås på ytterdøra eller flyttet mens han var på jobb. Og hvis hans foreldre eller andre skapte trøbbel, ville jeg vist de videoen og spurt om de syns det er greit å oppføre seg slik med barn i huset.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #12 Skrevet 27. november 2016 Takk igjen for at dere ikke dømmer meg men er oppriktige med meg. Jeg vet nå hva jeg bør gjøre, godt og høre deres meninger. Håper jeg klarer å stå i dette, for minstemann skyld:) Anonymous poster hash: 74a4d...c87
amandine Skrevet 27. november 2016 #13 Skrevet 27. november 2016 Takk igjen for at dere ikke dømmer meg men er oppriktige med meg. Jeg vet nå hva jeg bør gjøre, godt og høre deres meninger. Håper jeg klarer å stå i dette, for minstemann skyld:) Anonymous poster hash: 74a4d...c87 Det klarer du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå