Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Pappaen her har hatt eit ukritisk forhold til alkohol i alle år siden vi møttes, blitt litt bedre opp gjennom og drikker sjeldnere (når bare 1 x mnd). Men han blir utrolig full hver gang, kan ikke prate, tisser seg ut, og har både slåss og rotet med litt damer på fylla. Jeg ønsket ikke barn av frykt for alkohol i oppvekst men ble gravid, og elsker min sønn mer en noe. Min kjære har alltid påstått at vis eg ble gravid ville ting endre seg. Det gjorde det ikke. Han mente da at alt ble bedre da gutten blei født. 7 dager etter fødsel gikk han på fylla, og var ikkje "tilregnelig" på dagevis pga fyllesyke. Han har vert ute ca 1 -2 x mnd etter fødselen å like stup drita kvar gong. Eg har bedt han reise vekk på fest eller sove hos foreldrene når han er sånn fordi han vekker sønnen vår når han kommef hjem å ska preike å dulle med han, midt på natt(?) drittfull!! Igår gikk han på fest igjen, tvang det gjennom ved og bli sur når eg sa helst ikke. Siste eg sa var at han ikke skulle komme her å legge seg. Kl 02 vekket han hele huset å kom hjem. Fikk han heldigvis inn på sofaen, ute av stand til og ta vare på seg selv, han visste vel knapt nok hvem jeg var, å hadde tisset seg ut. Da eg sto opp idag 08.00 var han enda dritafull å tisset på stuegulvet. Eg blei rasende å tok sønn med meg å kjørte, da eg kom tilbake senere var han reist på fylletur igjen med kompiser, på en søndag.. hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 74a4d...c87
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Han har jo null respekt for deg!! For en idiot. Jeg synes ikke han fortjener deg. Men du kan jo forsøke å ta ham med på parterapi. Når det ikke nytter at du snakker med ham, så må han få høre det fra noen andre. Det er uakseptabelt at han skal holde på med babyen når han er full. Skjønner han ikke dette selv? Han kan jo være farlig når han blir så drita at han tisser seg ut. Da har han jo null kontroll! Anonymous poster hash: c4bf8...9a7
MammantilNurket Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Du forlater ham. Jeg ser faktisk ingen annen utvei. Lykke til!
meg-og-mine Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Var i lik situasjon som deg. En som lovet å skjerpe seg når jeg ble uventet gravid. Dumme meg trodde han. Han bedro meg , fortsatte å drikke og ga fullstendig f. Jeg tilga et utroskap og fortsatte å prøve å redde forholdet, da jenta vår var 6mnd og han ikke kom hjem før dagen etter så gikk jeg i fra han. Beste avgjørelsen jeg har gjort. Du fortjener bedre å om ikke så kan du ikke la et barn vokse opp i slike omgivelser. Lykke til, dette klarer du.
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Hadde skiftet lås og satt en bag med klær på trappen. Total uakseptabel oppførsel!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Ser han ikke selv hvor ille det er når han blir edru? Jeg hadde aldri godtatt sånn oppførsel, men lett å si via et forum. Hadde tatt med meg barn og sovet på hotell/hytte/foreldre et eller annet så jeg ikke var hjemme når han var ute å drakk. La han kjenne på følelsen av å komme hjem til tomt hus. Anonymous poster hash: 526d5...333
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 Dette skal ikke du godta hi, overhodet ikke! Makan til uansvarlig gubbe! Anonymous poster hash: 16080...c95
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 Han forlater du. Nå. Enten hiv han ut eller pakk sakene dine og dra. Anonymous poster hash: 3d6cb...a00
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 Synes du virkelig det er greit at barnet ditt skal oppleve pappaen sin sånn? Hva tror du det gjør med et barn?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 Takk for mange gode tilbakemeldinger, det er sjølvsagt riktig alt dere skriver, å jeg blir flau over ikke allerede ha gjort det. Men han har en egen evne til å få meg til og tilgi.. å jeg kunne stått i mye men nå er det et barn i bilde, da ser ting annerledes ut Anonymous poster hash: 74a4d...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå