Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Min sønn på 9år er ikke så veldig sosial av seg, han går som regel aldri å ringer på til noen men trives godt med besøk og være ute med venner. Han har kun 1-2 nære venner, de er er stort sett 1-2 x i uken og enkelte uker ingen ganger. Har spurt om han ikke skal gå å spørre om xx vil være med ut å leke, nei orker ikke , langt å gå ( det tar 20min å gå.) Både jeg og barnefar er rolige innadvendte mennesker også, men bør jeg bekymre meg? Store bror på 14år derimot er ut hver dag og har både venner på besøk og er på besøk hverdag. Anonymous poster hash: 7c95b...c93
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Om dere ikke gidder å kjøre han til venner så er dere ikke så veldig opptatt av at han skal være sosial! Anonymous poster hash: 5d517...427
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Har ikke bil , men kjøre 9åringen til venner som bor 1-1,5km unna? Wow. Er det vanlig ? HI Anonymous poster hash: 7c95b...c93
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Har en sånn en jeg og. Tror ikke du trenger bekymre deg så lenge han selv syns det er greit! Når det blir et problem for han så bør du få det sjekket med noen. Anonymous poster hash: 1d187...742
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Har ikke bil , men kjøre 9åringen til venner som bor 1-1,5km unna? Wow. Er det vanlig ? HIAnonymous poster hash: 7c95b...c93 Om det er det som må til for at han skal være mer sosial,så hadde jeg selvsagt gjort det! Anonymous poster hash: 5d517...427
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Min niåring hadde aldri gått over 1km for å besøke noen på denne tiden av året. Det blir jo så fort mørkt. Det liker han ikke. Hvis dere virkelig er bekymret for hans sosiale utvikling bør dere hjelpe han litt mer syns jeg. Følg han eller inviter venner med hjem til dere. Men hvis han går på fritidsaktiviteter etter skolen trenger han jo ikke å være sosial med besøk etter skoletid hver uke. Hvis ikke han har noen aktiviteter syns jeg han bør begynne på noe 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå