Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 I år blir det bare meg. Jobber først på dagen. Seredd liksom ikke for meg å lage ribbemiddag til bare meg selv. Hva gjør dere som har feiret julaften alene? Anonymous poster hash: 8bbb5...c97
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Jeg meldte meg frivillig til å jobbe kveldsvakt, helesevesenet. Anonymous poster hash: 68cb0...536
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Laget pinnekjøtt kombinert med varmt bad og seriemaraton 😂 Tenker det er en helt vanlig dag, min julaften er når barna har kommet hjem igjen. Henger meg ikke opp i datoen. Vi har en vanlig julaften 4 juledag når de er tilbake. Anonymous poster hash: b99ab...08b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 De gangene jeg har feiret alene har Vært dom regel fordi jeg har jobbet. Har bare spist fjordland julemiddag 🙈 Anonymous poster hash: 5c0d1...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå