Gå til innhold

Dere som feirer julaften helt alene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I år blir det bare meg. Jobber først på dagen. Seredd liksom ikke for meg å lage ribbemiddag til bare meg selv. Hva gjør dere som har feiret julaften alene?

 

Anonymous poster hash: 8bbb5...c97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg meldte meg frivillig til å jobbe kveldsvakt, helesevesenet.

 

Anonymous poster hash: 68cb0...536

Skrevet

Laget pinnekjøtt kombinert med varmt bad og seriemaraton 😂 Tenker det er en helt vanlig dag, min julaften er når barna har kommet hjem igjen. Henger meg ikke opp i datoen. Vi har en vanlig julaften 4 juledag når de er tilbake.

 

Anonymous poster hash: b99ab...08b

Skrevet

De gangene jeg har feiret alene har Vært dom regel fordi jeg har jobbet. Har bare spist fjordland julemiddag 🙈

 

Anonymous poster hash: 5c0d1...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...