Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Samboer mener jeg er "wannabe-fjortis" og alt mulig tull fordi jeg elsker å sitte med hette på, eller går på tur med hette på osv. Jeg bare liker det, skjønner ikke at ham skal være så kjip. Er andre litt rare ting jeg liker som ikke han liker (som likevel ikke går ut over ham), jeg er sær, det vet jeg. Har sagt om han ikke liker meg som jeg er får han finne seg noen andre! Mange eksempler, han prøver å forandre meg hele tiden. Klikker snart på ham. Kanskje han selv skal slutte å kle seg i slaskete joggebukser, slanke seg litt og generelt være litt mer "med" (sitter på mobilen eller glor på TV som oftest) før han kritiserer meg så inni hampen?? Han maser på at jeg må sminke meg mer (bruker mascara hver dag), at jeg må gå med kjole (jeg liker ikke kjoler!!) Jeg må gå med trange bukser (mens han går med joggebukse eller treningsbukse.. Pysjbukse hjemme). Dagens sinneutbrudd!😡 Anonymous poster hash: f69eb...cf8
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Dere høres fjortis ut begge to. Skjerp dere! Høres egentlig ut som om dere ikke har noe sammen å gjøre i det hele tatt. Anonymous poster hash: 0424d...668
Gjest Pusikatt Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Dere passer ikke sammen. Finn en som vil ha deg som du er. Så kan han finne seg en som vil ha ham som han er.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Dere passer ikke sammen. Finn en som vil ha deg som du er. Så kan han finne seg en som vil ha ham som han er. Er ikke jeg som prøver å forandre på ham, da. Har vært i lag i 15 år, fikk barn tidlig. Har tenkt mange ganger at vi ikke passer sammen, så dere har nok rett.. :/ Anonymous poster hash: f69eb...cf8
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Jeg er også en hettedame. Både ute og inne. Og jeg er 40 år. Mannen min bryr seg overhodet ikke om det. Selvfølgelig ikke. Høres ut som dere har kommet inn i et negativt mønster. Kanskje dere trenger hjelp til å bryte det? Anonymous poster hash: 7d9cd...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå