Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Hadde kontroll for en uke siden, men jo mer jeg leser, jo mindre kontroll føler jeg at jeg har. Hodet er fullt, og jeg blander alt. Har kanskje sammenheng med at jeg har høye forventninger til meg selv da jeg sluttet i jobben for å ta mastergrad, det vil si at jeg har investert ganske mye i dette. Trenger noen gode tips, for dette føler jeg ikke går bra!😩 Eksamen på tirsdag... Anonymous poster hash: 62c16...f2d
tante grusom master of law Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Mitt hode har alltid vært et eneste kaos dagene før eksamen, men når dagen først er der blir det orden. Alt løser seg når man får oppgaven og faktisk skjønner at man kan dette. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Var normalt hos meg før eksamen. Hjalp å lage tankekart, fikk strukturert det jeg kunne litt Anonymous poster hash: d043c...3a8
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Tankekart eller lister som enkelt og punktvis tar for seg tema er gode for å huske. Alt du skriver av slike ting for hånd huskes bedre enn om det bare leses eller skrives på data. Bruk tiden som er igjen effektivt på å repetere (ikke heng for mye på nettet ). Ellers er det helt normalt å ha det slik som du har det nå Prøv å få noenlunde nok søvn de neste to nettene, da jobber hjernene mer effektivt. Lykke til Anonymous poster hash: befe3...5b9
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Om du opplevde at du hadde kontroll for få dager siden så se på tidligere gitte eksamensoppgaver. Da kan du eventuelt se om det er noe du mangler eller om du er good to go. Anonymous poster hash: 2c6d6...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå