Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Jeg har i tre år invitert ei i familien til oss i julen. Hvert år også i år kommer det statuser på Facebook om "jeg har ingen å feire jul med/blir alene i år også" . Nå har jeg invitert henne igjen å statusene er de samme. Hun har ikke råd til mat og sitter alene. Jeg har sagt at hun er hjertelig velkommen hit og at vi byr på god mat, søtsaker og noe godt i glasset. Likevel skriver hun slikt på Facebook nesten daglig. Noen ide på hvorfor? Jeg antar jo at hun ikke kommer hit når hun skriver slike ting men hun har jo fått tilbudet om å ikke sitte alene. Anonymous poster hash: 48c87...cd5
Ziva Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Så svar henne på fb da vel. Skriv at du har invitert henne hvert år men hun velger å være alene.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Hun tar det vel som at du byr henne bare for å være høflig, men egentlig ikke mener det/egentlig ikke ønsker å ha henne hos dere i julen. Ensomhet fører gjerne til angst og negative tanker om en selv og om livet. Anonymous poster hash: 25934...242
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Hun er vel mer opptatt av oppmerksomheten enn å faktisk ha noen å feire jul med. Anonymous poster hash: 1d6e3...be6
Englenemine Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Enig med siste. Oppmerksomhetsyk og buhu stakkars henne...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Enig med siste. Oppmerksomhetsyk og buhu stakkars henne... Får håpe at englene dine aldri faller utenfor med ei sånn mor som deg. Anonymous poster hash: 1f9b3...ba2
sug lut Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 Så svar henne på fb da vel. Skriv at du har invitert henne hvert år men hun velger å være alene. Enig. Noen har det aldri bedre enn når de er offer. Hadde forøvrig sluttet å invitere.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 Ville kommentert "Som jeg har sagt til deg flere år på rad: Du er hjertlig velkommen til oss. Ingen grunn til at du skal sitte alene i julen " Anonymous poster hash: 44752...80e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 Hadde ikke du et likende innlegg om dette i fjor også? Anonymous poster hash: b0d22...976
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 Hadde glatt kommentert på statusene! Anonymous poster hash: 74a05...8da
MammantilNurket Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 (endret) Hadde ikke giddet. Selvmedlidenhet er usexy. Hun fremstår som ekstremt utakknemlig - hadde ikke brydd meg om å invitere henne mer. Endret 27. november 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #12 Skrevet 27. november 2016 Hun tar det vel som at du byr henne bare for å være høflig, men egentlig ikke mener det/egentlig ikke ønsker å ha henne hos dere i julen. Ensomhet fører gjerne til angst og negative tanker om en selv og om livet. Anonymous poster hash: 25934...242 Har ikke tenkt på det du skriver her men dette kan godt være tilfelle. Hi Anonymous poster hash: 106cd...88c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #13 Skrevet 27. november 2016 Enig. Noen har det aldri bedre enn når de er offer. Hadde forøvrig sluttet å invitere. Kanskje sant dette her også, hun har mye "offer" statuser på Facebook. Hun klarer dessverre ikke se at mye av det som skjer henne skjer som følge av svært dårlige valg. Hi Anonymous poster hash: 106cd...88c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #14 Skrevet 27. november 2016 Hadde ikke du et likende innlegg om dette i fjor også? Anonymous poster hash: b0d22...976 Nei det hadde jeg ikke. Hi Anonymous poster hash: 106cd...88c
Englenemine Skrevet 27. november 2016 #15 Skrevet 27. november 2016 Nei jeg håper heller ikke de faller utenfor , men vet du hva skulle de det ville de aldri vært utenfor i mitt liv og jeg håper jeg oppdrar dem godt nok til å ikke være oppnerksomhetsyke i all offentlighet. Leser du hva hi skriver? I 3 år har dama vært inviterrt. Og hun vil heller skrive et stakkarslig innlegg på face...
Yellow Brick Road Skrevet 27. november 2016 #16 Skrevet 27. november 2016 Hun tar det vel som at du byr henne bare for å være høflig, men egentlig ikke mener det/egentlig ikke ønsker å ha henne hos dere i julen. Ensomhet fører gjerne til angst og negative tanker om en selv og om livet. Anonymous poster hash: 25934...242 Det er mulig, men det forsvarer ikke at hun fortsetter å skrive sutreinnlegg på Facebook. HI, jeg ville ha kommentert statusen henne som noen andre sier her: "Som jeg har sagt til deg de siste årene, du er hjertelig velkommen til oss" (Fordi jeg er høflig nok til ikke å si det jeg hadde hatt lyst til: "Du må nok spesifisere mer hva du er ute etter, for min invitasjon de siste tre årene er tydeligvis ikke bra nok")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå