Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Startet med dårlig matlyst på torsdag og fikk feber på fredag. Ikke så høy feber. Mellom 38 og 38,5. Så ikke så høy at jeg ville trodd matlysten forsvant. Så har begynt å tenke i retning halsbetennelse. Vil stort sett bare sitte på fanget vårt og er redusert. Drikker greit. Men spiser kanskje bare en skyr til dagen og noen biter av noe annet Har fristet med alt! Men han nekter. Han har så lite å gå på fra før også. Hvor lenge kan de gå med så lite mat? Jeg blir jo bekymret for han. Vet at væske er viktigst. Anonymous poster hash: cf480...5a2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Han er rett over 1,5 år forresten. Anonymous poster hash: cf480...5a2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Min lille toåring som ligger nederst på kurven har spist dårlig i snart åtte uker pga ymse sykdom. Hun har kanskje én til to dager i uken der hun forsøker å ta igjen det tapte, jeg var og veide på helsestasjonen for seks uker siden etter hun hadde lungebetennelse og veide igjen nå på fredag. Hun har faktisk gått opp bittelitt. De sa det ikke var noe fare. Blir fort bekymret når de ikke spiser. Her går det mye i yoghurt, smoothie og pastamiddag, de dagene hun spiser middag er det pasta så det har vi hatt ganske ofte. Anonymous poster hash: fdbc7...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå