Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 ..når du lar barnet leke på rommet ved siden av mens du sover litt lengre på lørdag/ søndagsmorgen ?Synes du det er forskjell i en liten leilighet kontra hus? Anonymous poster hash: 98b88...f6d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Vår var 4 år, og kronisk morgenfugl. Har ikke tall på hvor mange søndagsmorgener jeg har sittet i sofaen med smale øyne og ventet på at Fantorangen skulle begynne med gnålet sitt. Så gikk det ett år, så fikk vi ny morgenfuglbaby. På an igjen! Tre år igjen til latere helgemorgener! Anonymous poster hash: ee5b5...11d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Haha, kjenner meg igjen de smale øynene på sofaen. Jeg har vært alene med snuppa i helgen (3 år) og latt henne spist ved spisebordet, så har jeg lagt meg i sengen for å dubbe litt. Hun kommer rett inn på rommet mitt når hun er ferdig. Men føler det er "feil" selv om jeg ikke faller i ordentlig søvn. Bare dubber. Anonymous poster hash: 98b88...f6d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Min 4åring og 2åring kan leke fint sammen på rommet til 4åringen mens jeg slumrer litt. Ser ikke noe galt i det. De er 5 meter fra meg, og jeg sover jo ikke tungt, så jeg hører hver en lyd. Anonymous poster hash: 47024...f95
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Her ble det ikke før den yngste var 5,5 år. Han er en skikkelig pillfinger og nysgjerrigper. Jeg torde ikke. Anonymous poster hash: 104de...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå