Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Det er flere tråder herinne om voksne mennesker som syter om julen! "Jeg vil være hjemme på julaften" buhuu "Jeg får ikke gaver på julaften" buhuu Hva driver dere med?! Bortskjemte sytedamer! Tror dere alle voksne får som de vil på julaften? Gi og ta. Var du hjemme på julaften i fjor, er du hos en annen i familien i år.... Anonymous poster hash: 9ce2d...cca
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 For et sjarmtroll du er. 😘 Anonymous poster hash: f61bb...da1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 For et sjarmtroll du er. 😘 Anonymous poster hash: f61bb...da1 Det er jeg som er sjarmtroll her? Tenker at du er hon som ikke får som hun vil på julaften. Buhu😘 Anonymous poster hash: 9ce2d...cca
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Det er jeg som er sjarmtroll her? Tenker at du er hon som ikke får som hun vil på julaften. Buhu😘 Anonymous poster hash: 9ce2d...cca Overhodet ikke. Min jul kommer til å bli helt utmerket. Ingen grunn til å bekymre deg for det. 😘 Jeg er bare drittlei sånne som deg som ikke skjønner at folk er forskjellige, har forskjellige behov til forskjelige tidspunkter i livet osv. Hva mente du å oppnå med dette innlegget liksom? Anonymous poster hash: f61bb...da1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Egentlig er jeg 40. Men jeg sier jeg er 30. Anonymous poster hash: 1c310...874
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Nå er jula både for voksne og barn, og det er en selvfølge at de voksne får noen gaver også, men når det kommer til hvor man feirer må absolutt alle tilpasse seg andre. Ja man kan kanskje få en jul man ikke synes er optimal når man f.eks feirer hos svigers, men i det øyeblikket man velger å ha en partner og familie har man også sagt ja til å jenke seg og tilpasse seg noen ganger. Anonymous poster hash: 86dd0...faa
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 Min biostat er innstilt på 30 sunne år. Jeg ser ut og føler meg som en frisk og sunn 30-åring... Anonymous poster hash: 84217...a6c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 Jeg er 22 men føler meg som den som er eldst her inne. Det sier en del om modenhetsnivået til folk her. Anonymous poster hash: 04a90...884
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 altså... MYE heller de som klager på slikt, enn jævler som Hi.. Snakker om å være umoden! Anonymous poster hash: a0659...126
*Miss Marple* Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 Du fremstår vel ikke akkurat som moden og reflektert selv heller?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 Enig med HI. Jeg er 45 og synes det er tåpelig med denne sutringen ang jul osv,samtidig som jeg tenker at de har vært forskånet for store prøvelser i livet,ellers ville de ha hatt et annet perspektiv. Synes oppriktig synd på mann og barn som må forholde seg til slike koner og mødre. Jeg vokste selv opp med en mor som var sur annenhver jul pga at hun ikke fikk julen slik hun ønsket,da hun måtte feire med svigerfamilien,og vi barna gruet oss til de julefeiringen. Så skjerp dere sutrekjerringer! Anonymous poster hash: e2c71...d84
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #12 Skrevet 27. november 2016 Det er flere tråder herinne om voksne mennesker som syter om julen! "Jeg vil være hjemme på julaften" buhuu "Jeg får ikke gaver på julaften" buhuu Hva driver dere med?! Bortskjemte sytedamer! Tror dere alle voksne får som de vil på julaften? Gi og ta. Var du hjemme på julaften i fjor, er du hos en annen i familien i år.... Anonymous poster hash: 9ce2d...cca Jeg er 40, jeg jobber som rådgiver i kommunal sektor. Jeg får julepresanger, jeg gir julepresanger. Jeg har lyst å reise bort i jula, mann og barn ønsker å være hjemme. Anonymous poster hash: ed6fc...ec4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #13 Skrevet 27. november 2016 Enig med HI. Jeg er 45 og synes det er tåpelig med denne sutringen ang jul osv,samtidig som jeg tenker at de har vært forskånet for store prøvelser i livet,ellers ville de ha hatt et annet perspektiv. Synes oppriktig synd på mann og barn som må forholde seg til slike koner og mødre. Jeg vokste selv opp med en mor som var sur annenhver jul pga at hun ikke fikk julen slik hun ønsket,da hun måtte feire med svigerfamilien,og vi barna gruet oss til de julefeiringen. Så skjerp dere sutrekjerringer! Anonymous poster hash: e2c71...d84 Det er aldeles ikke sant. Du vet svært lite om mennesker, skjønner jeg... Anonymous poster hash: a0659...126
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #14 Skrevet 27. november 2016 Det er aldeles ikke sant. Du vet svært lite om mennesker, skjønner jeg... Anonymous poster hash: a0659...126 Hva du skjønner er nok svært begrenset Anonymous poster hash: e2c71...d84
Mrs druestein Skrevet 27. november 2016 #15 Skrevet 27. november 2016 (endret) Jeg er 32 og har aldri feiret hos svigerfamilien jeg, vi kommer ikke overens. Så det er bare supert for meg! kan feire hjemme hvert år! Mannen kan velge hvor han vil feire, men velger som regel å feire hos min familie. Noen ganger drar han til egen familie tidligere på dagen. Og nå det kommer tiø gaver får jeg masssse skikkelig bortskjemt! Endret 27. november 2016 av Mrs druestein
februarprins2013 Skrevet 27. november 2016 #16 Skrevet 27. november 2016 du er ikke akkurat moden selv
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #17 Skrevet 27. november 2016 Egentlig er jeg 26 år. Men... Er det egentlig noe bedre å syte over de som syter? Anonymous poster hash: 80e43...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå