Gå til innhold

Hakkebakkeskogen julekalender..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inneholder den noe mer enn sjokolade? Den koster jo hele 119 kroner, får man med kinobillett til den nye filmen da? Her jeg bor får man en helt grei sjokoladekalender til 10kroner. Min mor har gitt barna mine en kalender hver.. 119,- for 24 små sjokoladebiter! Kan jo få flere esker Anthon Bergh konfekt for den prisen..

Anonymous poster hash: a5af5...59f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du under en stein du eller?

119,- for en kalender er nok ikke så mye det skjønner du.

Anonymous poster hash: 37465...e21

Skrevet

Hahaha, sjekket kalenderen nå og det er 75 gram sjokolade i den. Sammenlign med hva en freia storplate koster.. Og den er produsert i Tyskland, akkurat som de i jeg så i matbutikken til 10 spenn. HI

Skrevet

Vi har gjort den tabben en gang, kjøpte Elias kalenderen til ca samme pris som Hakkebakkeskogen koster. Og den var veldig lik den til 10 kr 😂

Skrevet

De til 10 kr selges med tap og er såklart billigere å produsere da de lages i enorme antall, de kan selges over hele verden.

De norske kalenderne lages det ikke så mange av, i tillegg er det jo noen rettighetshavere som sikkert skal ha penger også.

Anonymous poster hash: 42387...1b9

Skrevet

Håper virkelig det er litt bedre sjokolade i den, de tikroners kalenderne har jo grusom sjokolade

Anonymous poster hash: 8ea5e...a84

Skrevet

Håper virkelig det er litt bedre sjokolade i den, de tikroners kalenderne har jo grusom sjokolade

Anonymous poster hash: 8ea5e...a84

Jeg synes det.

Skrevet

240 kroner for 250 gram sjokolade altså. En hel familie i Romania kunne vel feiret jul for prisen av de 2 kalendrene. Hvis innhold altså er produsert i Tyskland, på lik linje med 10 kroners My Little Pony- og Star Wars kalenderen i butikken.

Skrevet

240 kroner for 250 gram sjokolade altså. En hel familie i Romania kunne vel feiret jul for prisen av de 2 kalendrene. Hvis innhold altså er produsert i Tyskland, på lik linje med 10 kroners My Little Pony- og Star Wars kalenderen i butikken.

Forskjellen er jo at star Wars og my little ponni produseres i hundre tusenvis, mens norske merkevarer produseres kun for Norge. De norske kalenderne lages vel i rundt 20 000 eks. Det er ikke rart da at det er prisforskjell på de.

Jeg er helt enig i at prisen er stiv, men har forståelse for hvorfor det er slik.

Skrevet

Vi kjøper alltid de tradisjonelle til 10-12 kr! Er noe med nostalgien med det, den vi også hadde når vi var små. Advent er liksom ikke det samme uten ;) Har vært borti et par av de kalenderne til opp mot 200 kr. og har ikke blitt imponert, så da kjøper jeg heller de som er billige, om så bare for symbolikkens del :D 

Anonymous poster hash: 8d94e...2bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...