Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Jeg er litt lei av at faren deres er så rotete og grisete. Jeg kjefter og gnåler nok mye på han. Forholdet er nok ikke så bra i utgangspunktet, så derfor blir det vel ekstra gnål. Her i dag hørte jeg sønnen min si "ta koppen din selv pappa, det var du som satte den der". Han sa og til lillebroren sin at han ikke måtte blåse bobler i drikken- da kan det bli gris. Nylig ville han ikke legge igjen en fotballskjorte til kompisen for han var redd for bakterier. Jeg er ikke "gal" på bakterier, jeg har kun nevnt det i forbindelse med dobesøk. Jeg er så redd jeg påfører han noe psykiske lidelser med å hakke på faren hans. Min far er psykisk syk, så er redd han kan være disponert også? Jeg trenger tips og råd om dette. Kan jeg skade han? Hvor sensitive kan barn være? Må legge til at han er 6 år, blid og fornøyd- masse venner, får masse omsorg og kos hjemme. Vi er ressurssterke personer! Anonymous poster hash: 802ea...3e7
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Men kjære deg, om du er redd for å skade ungen så slutter du å mase på faren! Altså, dumme folk!!! Anonymous poster hash: 3e64b...11b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Man er ikke ressussterk om man er rotete og grisete. Anonymous poster hash: 9ab03...517
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Bestill time på familievernkontoret Gå fra han Aksepter at han er som han er og slutt med gnålingen og hakkingen Alternativene er flere, men å fortsette som du gjør nå er ikke et av dem Anonymous poster hash: 00f5d...79a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Ja, du kan skade barna. (Og selvfølgelig forholdet til mannen) Jeg rotet meg en gang bort i en mann som hadde vokst opp med slik hakking og krav om at alt skulle være rent og ryddig til enhver tid. Han var ikke til å være i hus med og slet voldsomt med det selv. Han klarte for eksempel ikke å ha sex etter middag med en ny kjæreste før oppvasken var vasket, tørket og satt på plass, bordet var vasket og gulvet var støvsugd (det kunne ha kommet smuler på gulvet). Deretter måte han dusje og legge på et spessielt tett laken for å hindre flekker på det vanlige lakenet. Han hadde vokst opp med en mor som deg og klarte ikke å komme unna tankene om at alt måtte være perfekt og rent, selv om han forsøkte. Anonymous poster hash: 88745...3f2
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Ja, du kan skade barna. (Og selvfølgelig forholdet til mannen) Jeg rotet meg en gang bort i en mann som hadde vokst opp med slik hakking og krav om at alt skulle være rent og ryddig til enhver tid. Han var ikke til å være i hus med og slet voldsomt med det selv. Han klarte for eksempel ikke å ha sex etter middag med en ny kjæreste før oppvasken var vasket, tørket og satt på plass, bordet var vasket og gulvet var støvsugd (det kunne ha kommet smuler på gulvet). Deretter måte han dusje og legge på et spessielt tett laken for å hindre flekker på det vanlige lakenet. Han hadde vokst opp med en mor som deg og klarte ikke å komme unna tankene om at alt måtte være perfekt og rent, selv om han forsøkte. Anonymous poster hash: 88745...3f2 Å gud så utrolig skremmende lesing!! Jeg tror jeg må slutte. Vil jo bare at barna skal ha et hyggelig og koselig hjem.. Anonymous poster hash: 802ea...3e7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Å gud så utrolig skremmende lesing!! Jeg tror jeg må slutte. Vil jo bare at barna skal ha et hyggelig og koselig hjem.. Anonymous poster hash: 802ea...3e7 Et hjem der den ene konstant hakker på den andre er jo ikke koselig eller hyggelig Anonymous poster hash: 487e0...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå