Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Har ei lita jente på 16 mnd. La for en uke siden merke til at to av fingerneglene hennes var løse, akkurat som om de var brukket nederst. Neglene henger på, men man kan liksom vippe de opp ettersom de er åpne ganske langt nede. Nå i dag så jeg at dette har kommet på noen av tåneglene også... Hva er dette? Anonymous poster hash: fa1db...ab2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Sopp? Da løsner neglen der soppen sitter. Anonymous poster hash: fac88...063
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Men de er ikke missfargede eller sånn.... HI Anonymous poster hash: fa1db...ab2
the amazing spidermamma Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Min gutt fikk dette etter hånd- fot- og munnsyken. Kan det være derfor? Det gikk i hvert fall over helt av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Min gutt fikk dette etter hånd- fot- og munnsyken. Kan det være derfor? Det gikk i hvert fall over helt av seg selv. Hun har vært mye syk i det siste.... er det mulig hun har hatt det uten at vi har fått det med oss? Hun har vært MYE syk med feber, hoste, halsvondt, ørebetennelse osv... HI Anonymous poster hash: fa1db...ab2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Jenta mi hadde det også slik engang. Var på samme alder som din. Plaget henne ikke, og forsvant av seg selv i form av en ny negl. Fant aldri ut hva det var. Anonymous poster hash: 40ceb...b13
skinnfilla Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Min mistet også neglene sånn ,etter hånd-fot-munnsyken. Var på samme alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå