Gå til innhold

Klar for et lite grøss?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra legevakta. Sydd 4 sting i Hufsa 😖

Klarte å klippe en flott V i ytre kjønnleppe.

Skulle bare stusse litt🙈

Fytti ***** det var sinnsykt vondt og utrolig pinlig 😱

Så nå ligger jeg her da... ble jaggu ikke noe på oss i kveld😂 Barnefri og alt!

 

Anonymous poster hash: 1131d...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men jeg måtte le av den siste linjen din ;)

 

Uff, da... jeg føler med deg, altså. Må være utrolig vondt... Grøss!

 

Men pinlig skal du ikke synes det er. For det første har legene sett og/eller hørt om langt verre. Det er ikke noe verre egentlig å klippe seg der du gjorde og det å skjære seg i fingeren ved bruk av kniv. Skarpt redskap + hud + uhell = au!

 

Med stor sympati - god bedring :)



Anonymous poster hash: 7933c...fe2
Skrevet

 

Beklager, men jeg måtte le av den siste linjen din ;)

 

Uff, da... jeg føler med deg, altså. Må være utrolig vondt... Grøss!

 

Men pinlig skal du ikke synes det er. For det første har legene sett og/eller hørt om langt verre. Det er ikke noe verre egentlig å klippe seg der du gjorde og det å skjære seg i fingeren ved bruk av kniv. Skarpt redskap + hud + uhell = au!

 

Med stor sympati - god bedring :)

 

Anonymous poster hash: 7933c...fe2

Jo,takk ! Kan flire litt av det nå😂

Men mannen kan holde seg for å le, hadde vel skyhøye forventinger😅

Er dritvondt og sårt , ligger og skrever på sofaen her🙄

 

Anonymous poster hash: 1131d...8a3

Skrevet

Jo,takk ! Kan flire litt av det nå

Men mannen kan holde seg for å le, hadde vel skyhøye forventinger

Er dritvondt og sårt , ligger og skrever på sofaen her

 

Anonymous poster hash: 1131d...8a3

 

Spør mannen hvor klar han tror han hadde vært for sex hvis det var han som bommet med saksa på penis :P

Da tenker jeg at medfølelsen kommer fort frem ;)

 

Men er jo lov å være skuffet når begge hadde forventninger for kvelden og barnefri i tillegg.

Dere får ta det igjen ;)

 

Anonymous poster hash: 7933c...fe2

Skrevet

 

Spør mannen hvor klar han tror han hadde vært for sex hvis det var han som bommet med saksa på penis :P

Da tenker jeg at medfølelsen kommer fort frem ;)

 

Men er jo lov å være skuffet når begge hadde forventninger for kvelden og barnefri i tillegg.

Dere får ta det igjen ;)

 

Anonymous poster hash: 7933c...fe2

Han er ikke sur,altså.

Han ble kjemperedd da jeg hylte til og det blødde noe veldig. Var super støtte å ha med .

Men tror ikke han ser det humoristiske riktig enda 😂

Han er på 3. Pilsen 😆

 

Anonymous poster hash: 1131d...8a3

Skrevet

Han er ikke sur,altså.

Han ble kjemperedd da jeg hylte til og det blødde noe veldig. Var super støtte å ha med .

Men tror ikke han ser det humoristiske riktig enda

Han er på 3. Pilsen

 

Anonymous poster hash: 1131d...8a3

 

Jeg tolket deg heller ikke slik at mannen var sur. Kanskje årsaken til at han ikke greier å se det humoristiske er nettopp det at han har levd seg inn i tanken på hvor ille det ville vært om han opplevde en slik skade selv ;)

 

Bare vent, han kommer nok til å greie å le av det han også om en stund ;)

 

Anonymous poster hash: 7933c...fe2

Skrevet

Au au au, du har all min sympati :)



Anonymous poster hash: e7f2e...4a3
Skrevet

Omg, min dypeste medfølelse :o

 

Anonymous poster hash: 09b4d...501

Skrevet

Bomma du to ganger iom at du klarte å klippe en V? 😱 Uansett en smule komisk 😂 Du får trøste deg med at du ikke kom på legevakta for å fjerne en potet fra toer'n du hadde "ramlet" på - da snakker vi pinlig 😂😂😜

 

Anonymous poster hash: 31ffb...8db

Skrevet

Bomma du to ganger iom at du klarte å klippe en V? 😱 Uansett en smule komisk 😂 Du får trøste deg med at du ikke kom på legevakta for å fjerne en potet fra toer'n du hadde "ramlet" på - da snakker vi pinlig 😂😂😜

 

Anonymous poster hash: 31ffb...8db

Det blir jo en V når du klipper. Skal godt gjøres å klippe i hud uten st det blir en V. Hvordan er det du tenker egentlig?

 

Anonymous poster hash: 37748...a07

Skrevet

Bomma du to ganger iom at du klarte å klippe en V? 😱 Uansett en smule komisk 😂 Du får trøste deg med at du ikke kom på legevakta for å fjerne en potet fra toer'n du hadde "ramlet" på - da snakker vi pinlig 😂😂😜

 

Anonymous poster hash: 31ffb...8db

Neste gang skal jeg klippe bortover , så det blir en jevn strek🙄

 

Anonymous poster hash: 1131d...8a3

Skrevet

Men altså klippe? Der nede? Hvor lenge har du spart opp om du må klippe????

 

Anonymous poster hash: b3c59...400

Skrevet

Men altså klippe? Der nede? Hvor lenge har du spart opp om du må klippe????

 

Anonymous poster hash: b3c59...400

Ikke alle som går rundt med pornofifinett hele tiden altså. Hilsen Laura Bush.

 

Anonymous poster hash: 28532...46a

Skrevet

Det blir jo en V når du klipper. Skal godt gjøres å klippe i hud uten st det blir en V. Hvordan er det du tenker egentlig?

 

Anonymous poster hash: 37748...a07

Det blir jo en strek innover i huden med ett klipp, for å få en V klipper man \ / og ikke bare |

 

Anonymous poster hash: 31ffb...8db

Skrevet

Det blir jo en strek innover i huden med ett klipp, for å få en V klipper man \ / og ikke bare |

 

Anonymous poster hash: 31ffb...8db

Oj! Du, prøv å gjør det damme som HI, kan du ikke si fra hvor mange ganger du faktisk måtte klippe for å greie å få en rett strek😂😂😂😂

 

 

Anonymous poster hash: 28b46...be5

Skrevet

Det blir jo en strek innover i huden med ett klipp, for å få en V klipper man \ / og ikke bare |

 

Anonymous poster hash: 31ffb...8db

Det blir en V , garantert...

jeg har en V på venstre side.

 

 

 

Anonymous poster hash: 1131d...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...