Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Jeg har akkurat kommet hjem fra legevakta. Sydd 4 sting i Hufsa 😖 Klarte å klippe en flott V i ytre kjønnleppe. Skulle bare stusse litt🙈 Fytti ***** det var sinnsykt vondt og utrolig pinlig 😱 Så nå ligger jeg her da... ble jaggu ikke noe på oss i kveld😂 Barnefri og alt! Anonymous poster hash: 1131d...8a3
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Beklager, men jeg måtte le av den siste linjen din Uff, da... jeg føler med deg, altså. Må være utrolig vondt... Grøss! Men pinlig skal du ikke synes det er. For det første har legene sett og/eller hørt om langt verre. Det er ikke noe verre egentlig å klippe seg der du gjorde og det å skjære seg i fingeren ved bruk av kniv. Skarpt redskap + hud + uhell = au! Med stor sympati - god bedring Anonymous poster hash: 7933c...fe2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Beklager, men jeg måtte le av den siste linjen din Uff, da... jeg føler med deg, altså. Må være utrolig vondt... Grøss! Men pinlig skal du ikke synes det er. For det første har legene sett og/eller hørt om langt verre. Det er ikke noe verre egentlig å klippe seg der du gjorde og det å skjære seg i fingeren ved bruk av kniv. Skarpt redskap + hud + uhell = au! Med stor sympati - god bedring Anonymous poster hash: 7933c...fe2 Jo,takk ! Kan flire litt av det nå😂 Men mannen kan holde seg for å le, hadde vel skyhøye forventinger😅 Er dritvondt og sårt , ligger og skrever på sofaen her🙄 Anonymous poster hash: 1131d...8a3
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Jo,takk ! Kan flire litt av det nå Men mannen kan holde seg for å le, hadde vel skyhøye forventinger Er dritvondt og sårt , ligger og skrever på sofaen her Anonymous poster hash: 1131d...8a3 Spør mannen hvor klar han tror han hadde vært for sex hvis det var han som bommet med saksa på penis Da tenker jeg at medfølelsen kommer fort frem Men er jo lov å være skuffet når begge hadde forventninger for kvelden og barnefri i tillegg. Dere får ta det igjen Anonymous poster hash: 7933c...fe2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Spør mannen hvor klar han tror han hadde vært for sex hvis det var han som bommet med saksa på penis Da tenker jeg at medfølelsen kommer fort frem Men er jo lov å være skuffet når begge hadde forventninger for kvelden og barnefri i tillegg. Dere får ta det igjen Anonymous poster hash: 7933c...fe2 Han er ikke sur,altså. Han ble kjemperedd da jeg hylte til og det blødde noe veldig. Var super støtte å ha med . Men tror ikke han ser det humoristiske riktig enda 😂 Han er på 3. Pilsen 😆 Anonymous poster hash: 1131d...8a3
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Han er ikke sur,altså. Han ble kjemperedd da jeg hylte til og det blødde noe veldig. Var super støtte å ha med . Men tror ikke han ser det humoristiske riktig enda Han er på 3. Pilsen Anonymous poster hash: 1131d...8a3 Jeg tolket deg heller ikke slik at mannen var sur. Kanskje årsaken til at han ikke greier å se det humoristiske er nettopp det at han har levd seg inn i tanken på hvor ille det ville vært om han opplevde en slik skade selv Bare vent, han kommer nok til å greie å le av det han også om en stund Anonymous poster hash: 7933c...fe2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Au au au, du har all min sympati Anonymous poster hash: e7f2e...4a3
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 Omg, min dypeste medfølelse Anonymous poster hash: 09b4d...501
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 Bomma du to ganger iom at du klarte å klippe en V? 😱 Uansett en smule komisk 😂 Du får trøste deg med at du ikke kom på legevakta for å fjerne en potet fra toer'n du hadde "ramlet" på - da snakker vi pinlig 😂😂😜 Anonymous poster hash: 31ffb...8db
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 Bomma du to ganger iom at du klarte å klippe en V? 😱 Uansett en smule komisk 😂 Du får trøste deg med at du ikke kom på legevakta for å fjerne en potet fra toer'n du hadde "ramlet" på - da snakker vi pinlig 😂😂😜 Anonymous poster hash: 31ffb...8db Det blir jo en V når du klipper. Skal godt gjøres å klippe i hud uten st det blir en V. Hvordan er det du tenker egentlig? Anonymous poster hash: 37748...a07
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 Bomma du to ganger iom at du klarte å klippe en V? 😱 Uansett en smule komisk 😂 Du får trøste deg med at du ikke kom på legevakta for å fjerne en potet fra toer'n du hadde "ramlet" på - da snakker vi pinlig 😂😂😜 Anonymous poster hash: 31ffb...8db Neste gang skal jeg klippe bortover , så det blir en jevn strek🙄 Anonymous poster hash: 1131d...8a3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #12 Skrevet 27. november 2016 Men altså klippe? Der nede? Hvor lenge har du spart opp om du må klippe???? Anonymous poster hash: b3c59...400
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #13 Skrevet 27. november 2016 Men altså klippe? Der nede? Hvor lenge har du spart opp om du må klippe???? Anonymous poster hash: b3c59...400 Ikke alle som går rundt med pornofifinett hele tiden altså. Hilsen Laura Bush. Anonymous poster hash: 28532...46a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #14 Skrevet 27. november 2016 Det blir jo en V når du klipper. Skal godt gjøres å klippe i hud uten st det blir en V. Hvordan er det du tenker egentlig? Anonymous poster hash: 37748...a07 Det blir jo en strek innover i huden med ett klipp, for å få en V klipper man \ / og ikke bare | Anonymous poster hash: 31ffb...8db
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #15 Skrevet 27. november 2016 Det blir jo en strek innover i huden med ett klipp, for å få en V klipper man \ / og ikke bare | Anonymous poster hash: 31ffb...8db Oj! Du, prøv å gjør det damme som HI, kan du ikke si fra hvor mange ganger du faktisk måtte klippe for å greie å få en rett strek😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 28b46...be5
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #16 Skrevet 27. november 2016 Det blir jo en strek innover i huden med ett klipp, for å få en V klipper man \ / og ikke bare | Anonymous poster hash: 31ffb...8db Det blir en V , garantert... jeg har en V på venstre side. Anonymous poster hash: 1131d...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå