Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Vet man at den er ferdiggrodd? Er 11 uker siden jeg tok den og den kjennes ganske grei ut nå, men var litt vond her om dagen, men fin igjen nå. Den har vært lite vond siden jeg tok den, men er nå usikker på når jeg skal tørre å bytte smykke. Noen som har erfaringer å dele? Anonymous poster hash: 132f7...998
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Varierer jo veldig hvor piercingen er. Tungepiercing gror fort, piercing i brusk kan ra opptil ett år Anonymous poster hash: a23d9...e87
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Det er en traguspiercing, så i brusk...men er det viktig den er ferdiggrodd før man bytter smykke? Anonymous poster hash: 132f7...998
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Det er en traguspiercing, så i brusk...men er det viktig den er ferdiggrodd før man bytter smykke?Anonymous poster hash: 132f7...998 Ja. Reis til studioet og få dem til å se på den Anonymous poster hash: a23d9...e87
bambi93 Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Alt i brusk kan byttes etter 1 mnd i følge min piercer, også fortere hvis de ikke verker osv Kommer jo litt ann på hvor de er også selvføgelig (selv om det er i brusk), den jeg hadde i nesa brukte mye lenger tid enn de i øret og noen av de i øret brukte mye lenger tid enn andre i øret så det varierer veldig Hvis du er usikker så ville jeg reist til studioet og spurt, tar du med smykke så kan det hende de bytter kostnadsfritt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå