Gå til innhold

Noen som har vært på Sunwing Cala Bona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å reise dit mot slutten av påskeferien neste år. Vi er 2 voksne og 2 barn (1 er baby). Hvordan er hotellet? Er det verdt å betale for sånn happy baby-leilighet? Noen tips eller gode råd? Vi har ikke vært i Syden med barna før så alle tips er velkommen!!

Anonymous poster hash: 82833...71b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved påske kan det fortsatt være ganske kaldt på mallorca, sånn at dere vet.

Jeg synes alcudia er mye bedre enn cala bona. Bedre strand og nærhet til by.

Skrevet

Rhodos og kreta er bedre temperert ved den tiden.

Skrevet

Enig med hun 👆🏻

Sunwing Alcudia Beach er mye bedre. Ligger rett på verdens beste strand, langgrunnt og fint. Ti minutters gange til sentrum med masse restauranter, marked, butikker osv

Skrevet

Det er for kaldt på Mallorca i påsken.

Skrevet

Det er for kaldt på Mallorca i påsken.

Det var det jeg var redd for. Har mest lyst til å reise første uka i august, men det er så dyrt ! Hvis vi sparer kan vi kanskje få det til.

Anonymous poster hash: 82833...71b

Skrevet

Ville heller valgt gran canaria på den tiden av året.

Anonymous poster hash: d0f46...e26

Skrevet

Mallorca er ikke spes værsikkert. Jeg har holdt på å fryse i hjel der i juni til og med. Gå for Gran Canaria eller Tenerife🌞

Skrevet

Utrolig kjedelig der.... ligger dårlig til også. Rommene er fine, og der stopper det.

Anonymous poster hash: 469ec...bab
Skrevet

Lite å gjøre utover hotellet. Ingen strand. Noen restauranter og butikker, ellers lite. Men, jeg var der tre uker ett år og to uker ett annet år med baby(er). Og ønsker man kun å hvile med små barn ville jeg reist dit, dog på

sommeren, men ikke i skoleferien! Juni betyr heller ikke nødvendigvis godt vær på Mallorca!

Anonymous poster hash: aa5ad...6b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...