Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Det er jo omtrent de samme spørsmålene som går igjen på de tre sidene. Eneste er på hønehjørnet så er man ikke anonym, selv om folk sier; spør for anonym 🙈 Jadu 😝 Men det jeg lurer på, er det ikke nok med svar fra en plass? Får jo de samme svarene, siden det er de samme folkene som sitter bak tastaturet 😊 Alt man skal irritere seg over en lørdagskveld 😝 Anonymous poster hash: 821cb...284
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 hæ? Anonymous poster hash: 594ff...887
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Må folk spørre tre forskjellige steder om samme spørsmålet? Når det er de samme folkene som henger på de sidene, så får man jo de samme svarene.. Forstod du nå? Anonymous poster hash: 821cb...284
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Må folk spørre tre forskjellige steder om samme spørsmålet? Når det er de samme folkene som henger på de sidene, så får man jo de samme svarene.. Forstod du nå? Anonymous poster hash: 821cb...284 Hvorfor henger du på alle tre stedene hvis de er omtrent like da? Anonymous poster hash: e1aa2...208
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Jeg henger på kvinneguiden fordi det er så ufattelig dumme folk der. Anonymous poster hash: 725d8...765
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Hvorfor henger du på alle tre stedene hvis de er omtrent like da? Anonymous poster hash: e1aa2...208 For underholdningen sin del 😊 Ble oppmerksom på kg og hh etter noen skrev om det her inne. Så er innom der av og til, og er da jeg ser de samme spørsmålene uansett hvor lenge siden jeg har vært på sidene. Altså, er ikke sånn at jeg ikke får sove, men lurte nå bare på det i kveld 😝 Anonymous poster hash: 821cb...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå