Gå til innhold

Urinveisinfeksjon??


 ♥ Min engel ♥

Anbefalte innlegg

Noen her som er god på urinveisinfeksjon hos gravide? Jeg har ikke akkurat svie når jeg går på do. Men får noen slags støt der nede helt plutselig. Kjennes ut som at det er litt nedenfor blæren. Er ikke inni livmoren. Begynte for ca 1 time siden, skikkelig ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er egentlig det jeg og tenker. Er 3.gangs og har ikke opplevd dette før 😢

Er jo ikke sikkert det er det ;) men har du aldri hatt UVI før? :P

 

Når jeg var gravid sist så hadde jeg uvi uten å vite om det men da hadde jeg smerter ( men tenkte ikke noe over det) klarte ikke ha sex( det var da det var mest vondt) men hadde ikke vondt når jeg tissa. Så jeg vet at symptomene kan variere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 🙈 Har ikke hatt uvi før, som jeg kan huske. Er på legevakten nå, vil sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Har også mer kynnere i kveld så blir jo litt engstelig 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 🙈 Har ikke hatt uvi før, som jeg kan huske. Er på legevakten nå, vil sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Har også mer kynnere i kveld så blir jo litt engstelig 😳

Lykke til! Oppdater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke utslag på urinprøven, litt forhøyet crp, veldig høyt blodtrykk. Legen fant ikke hjertelyd med doppler (først sier han; "jeg finner ikke hjertelyd, jeg finner alltid hjertelyd!" Så sier han etterpå; men denne doppleren er skikkelige primitive saker så ikke bli bekymret") Ehhh, neida!!! Skal på kontroll på kk i morgen. Håper alt er bra og at dette bare er kroppen som tuller seg! 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg så hadde jeg krevd å få UL med det samme dersom legen ikke finner hjertelyd, uansett hvor primitiv doppleren er. Lykke til på kontroll i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke utslag på urinprøven, litt forhøyet crp, veldig høyt blodtrykk. Legen fant ikke hjertelyd med doppler (først sier han; "jeg finner ikke hjertelyd, jeg finner alltid hjertelyd!" Så sier han etterpå; men denne doppleren er skikkelige primitive saker så ikke bli bekymret") Ehhh, neida!!! Skal på kontroll på kk i morgen. Håper alt er bra og at dette bare er kroppen som tuller seg! 😢

Du skulle ha krevd ultralyd med en gang, så du slipper å gå å tenke. Lykke til idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å tatt ultralyd og babyen har det helt fint i magen ❤️ Er veldig lettet! Prøvene viser ikke noe galt. Gynekologen trodde det var noen nerver i klem siden jeg får disse støtvise smertene. Hadde ikke urinveisinfeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å tatt ultralyd og babyen har det helt fint i magen ❤️ Er veldig lettet! Prøvene viser ikke noe galt. Gynekologen trodde det var noen nerver i klem siden jeg får disse støtvise smertene. Hadde ikke urinveisinfeksjon.

Sååå bra!!! Tenkt på deg i hele dag!!! ❤❤ nå ble jeg såå glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å tatt ultralyd og babyen har det helt fint i magen ❤️ Er veldig lettet! Prøvene viser ikke noe galt. Gynekologen trodde det var noen nerver i klem siden jeg får disse støtvise smertene. Hadde ikke urinveisinfeksjon.

Sååå bra!!! Tenkt på deg i hele dag!!! ❤❤ nå ble jeg såå glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...