Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 serum (ble du nyrgjerrig nå) Vil gjerne ha svar fra de som har prøvd enten det virket eller ikke. Hvilket merke brukte du? Anonymous poster hash: 61ae4...fbd
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Nei, jeg ble irritert. Anonymous poster hash: ecf8a...ca7
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Jeg har akkurat startet med det. Har tatt før bilde. Spent på hvordan det blir om noen uker ☺️ Anonymous poster hash: 14575...8ad
mirredutt Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Jeg bruker iGlow og den funker som bare det! Fått lange og tettere vipper!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Serum får ikke hår eller vipper til å gro eller til å bli tykkere. Det kan ha en visuelle effekt da. Men du mannlige fjerne gre vippene med olje fra kjøkkenet..... Anonymous poster hash: 572ea...dbc
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Det fungerer men jeg har ikke sett et eneste etterbilde eller person som viser sunne og friske vipper. Det er ikke lengden det kommer ann på. Det er bedre å ha sunne vipper enn å ha fjasete lange edderkoppføtter. Man kan bruke flere oljer for å gi næring til vippene og feks ikke bruke maskara i det daglige. Bruke nærende produkter på vippene, det hjelper mye på å få friske sunne vipper. Anonymous poster hash: 405a6...c39
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Serum får ikke hår eller vipper til å gro eller til å bli tykkere. Det kan ha en visuelle effekt da. Men du mannlige fjerne gre vippene med olje fra kjøkkenet.....Anonymous poster hash: 572ea...dbc ....grrrrrrr......autokorrektur: du kan like gjerne gre vippene med.... Anonymous poster hash: 572ea...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå