Gå til innhold

Hvor mye mat er for mye mat for en baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt som snart blir 10mnd, og nå til kveldsmat er han på sin femte brødskive. Er ikke det ufattelig mye for? Skal jeg stoppe han eller bare la han spise?

Anonymous poster hash: c5251...0e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Høres vanvittig mye ut. Jenta mi på 10 mnd må lirkes og lures for å i det hele tatt spise fem skjeer med grøt til kveldsmat.

Men alle er forskjellige, også ift mat. Jeg tenker du kan la han spise så lenge han ikke viser ubehag og er alt for mett. :)

Anonymous poster hash: 2dde3...870

Skrevet

Hehe. Høres vanvittig mye ut. Jenta mi på 10 mnd må lirkes og lures for å i det hele tatt spise fem skjeer med grøt til kveldsmat.

Men alle er forskjellige, også ift mat. Jeg tenker du kan la han spise så lenge han ikke viser ubehag og er alt for mett. :)

Anonymous poster hash: 2dde3...870

Hehe, sånn var og er eldstejenta her også. Hun er så småspist at jeg ble regelrett litt bekymret for at lillemann spiste for mye. Han stoppa etter de 5 da så da var han vel endelig mett 😊 Han elsker mat og spiser absolutt alt han blir tilbudt, så det er egentlig ganske deilig 😊

Anonymous poster hash: c5251...0e0

Skrevet

De forspiser seg vel ikke, så da hadde han nok bare en veldig sulten dag i dag!

Anonymous poster hash: dd2af...be1
Skrevet

Sånn var vår nr1 også. Kunne spise helt enormt. Det ble det slutt på rundt halvannet år, og nå som 2,5 åring har han knapt tid til å spise. Dette går opp og ned og som regel regulerer de seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...