Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Jenta på 5 fortalte nå at ho var kjæreste med xxxx i barnehagen, og at de hadde kyssa, klina og pula! Han som er "kjæresten" har mange storesøsken, men pule??? Ga beskjed til barnet vårt at det gikk vi ikke rundt å sa! Anonymous poster hash: 0502a...56d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Ikke helt unormalt heller. Jeg hadde 1. trinn ett år og en av elevene spurte om jeg hadde baby i magen. Joda, jeg hadde jo det. Da har du pula, svarte han meg. Visste ikke helt hva jeg skulle si til det... Anonymous poster hash: 1a5fc...b9b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Ikke helt unormalt heller. Jeg hadde 1. trinn ett år og en av elevene spurte om jeg hadde baby i magen. Joda, jeg hadde jo det. Da har du pula, svarte han meg. Visste ikke helt hva jeg skulle si til det... Anonymous poster hash: 1a5fc...b9b "Nei, sånn sier vi ikke! Jeg har knullet." Anonymous poster hash: 48ef2...2ea
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Jeg var hos dagmamma som 4 åring. Hun hadde eldre barn som instruerte meg og en gutt til hvordan vi skulle pule. Nå var han jo ikke akkurat inni, men vi kledde av oss nedentil og han lå og gned seg oppå meg. Jeg fortalte det til min mor, og hun sa vi ikke måtte gjøre det og at jeg kunne bli ødelagt og ikke få barn når jeg ble stor. Men de eldre barna fortsatte å presse oss til å gjøre det. Jeg vokste opp med å føle meg skitten og brukt og lurte på om jeg var ødelagt. Jeg trodde jo også at jeg hadde pult på ekte, til jeg var ganske stor. Så pass på hva dere sier til barna, og vær obs på hva de holder på med... Snakk med dem om grenser for egen kropp. Anonymous poster hash: c4a96...ded
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Her sier de sexe .... Anonymous poster hash: 92a6d...f2b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Her sier de sexe .... Anonymous poster hash: 92a6d...f2b Her sier 10-åringer det, men ikke 5-åringer... Anonymous poster hash: 861db...fbd
Giss Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 De plukker mye opp. Det kan være fra andre unger i barnehagen, fra noe de overhører på bussen/toget/trikken, fra ungdommene hos naboen osv. De er utrolig snar til å snappe opp slike ting. Da jeg gikk i barnehage var det noen store unger på veien som hadde moro med å lære oss små "hemmelige ord". Unngå at barna lærer seg slikt kan man ikke. Og barna selv skjønner jo slett ikke alt som ligger i å bruke ordene så det er ikke grunn til å bli så veldig sjokkert. Man må bare lære dem at det ikke er greit å snakke slik til andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 Jeg lærte meg det i barnehagen for 25 år siden. Lærte at når du putta pølsa inn i pølsebrødet så pulte du. Anonymous poster hash: 59bcc...ca7
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 Altså, da jeg var 5-6 år visste jeg godt hva pule var og betydde. Men jeg gikk ikke rundt og sa at jeg hadde pult akkurat 😂 Anonymous poster hash: 861db...fbd
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 Ville heller spurt ungen hva de gjorde når de " pulte". Kanskje de faktisk gjemmer seg i brhg og ser på hverandres tisser osv Anonymous poster hash: 8022b...d29
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #11 Skrevet 26. november 2016 Jeg har selv ett barn på 5 år å han kan verken ordet pule eller knulle. Tror ikke det er så veldig vanlig at barn på den alderen sier sånt,jeg håper hvertfall ikke det :S Anonymous poster hash: 6126f...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå