Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 har ikke vært med å det før. vanligvis er skoleeksamen på 6 timer. denne har vi kun 1 time på. dette er et årsstudium og 1 av 4 eksamener nå første semester. har også to hjemmeeksamener og 1 vanlig skoleeksamen. hva kan jeg forvente meg av denne kortsvartprøven? er det tilfeldig hva de spør om og så skal vi svare en setning/et ord på hvert spørsmål? eller er det typisk avkrysningsoppgaver der vi krysser av for rett svar? Anonymous poster hash: fc7f5...794
sug lut Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 (endret) På kortsvarsprøven vil du typisk svare fem-ti linjer på hvert spørsmål, i motsetning til det du antakelig er vant til, som vil produsere 4-5 siders svar. Kortsvar vil ikke si avkryssing. Endret 26. november 2016 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 På kortsvarsprøven vil du typisk svare fem-ti linjer på hvert spørsmål, i motsetning til det du antakelig er vant til, som vil produsere 4-5 siders svar. Kortsvar vil ikke si avkryssing. Ok så da kan jeg forvente en 4-5-6 spørsmål med korte svar i stedet for lange, og derfor bare 1 time i stedet for 6? sorry altså, har gått på universitet i 4 år og første gang vi ha denne type prøve så trenger bare være litt forberedt på va jeg går til Anonymous poster hash: 9a711...1d5
sug lut Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Ok så da kan jeg forvente en 4-5-6 spørsmål med korte svar i stedet for lange, og derfor bare 1 time i stedet for 6? sorry altså, har gått på universitet i 4 år og første gang vi ha denne type prøve så trenger bare være litt forberedt på va jeg går til Anonymous poster hash: 9a711...1d5 Det vil jeg tro. Lykke til, uansett.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 På eksamensoppgavene til mine undervisningsfag på vgs skilles det mellom kortsvar og langsvarsoppgaver. Kortsvar har krav om maks (og ca.) ei side pr oppgave, og er helt uten hjelpemidler. Mens langsvar er mer kompliserte oppgaver, men da med hjelpemidler. Er nok ikke det samme på høyere nivå. Men kortsvar er altså ca ei side pr spørsmål. Så vesentlig mer enn ett ord eller 4-6 linjer. Anonymous poster hash: 2d486...9df
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Sjekk tidligere eksamensoppgaver for å se hva de har gitt tidligere? Anonymous poster hash: 30ab8...752
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Hva med å spørre foreleser? Anonymous poster hash: 5560a...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå