Gå til innhold

Hodepine. Gravid uke 18

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg fått skikkelig hodepine som ikke gir seg. Vondt foran over hele pannen og bakhodet og nakken.

Gir seg ikke uansett hva jeg gjør. Noen med tips? Sannsynlig at det er på grunn av graviditeten?

Anonymous poster hash: 25b8e...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss begynnte å lure på om jeg hadde skrevet en melding her inne om det! Sliter akkurat med det samme og like mange uker. Er kjempe redd for svangerskapsforgiftning, og håper ikke det er det😓

Skrevet

Har også hatt det! I uke 13.. Helt for jævli.. Varte i ca 26 timer istrekk! ... Men det kan hende det kommer fra musklene :)

Anonymous poster hash: f94c4...1e5

Skrevet

Er dere bekymret så ring legevakten for en vurdering! Man trenger ikke dra inn.

Men sånn generelt :

Virker ikke Paracet?

Svangerskapsforgiftning kommer vel ikke før uke 20?

Har dere ingen andre symptomer, som synsforstyrrelser, ødem/hevelser, brå vektøkning, høyt blodtrykk, proteiner i urinen? De to siste er ikke så lett å sjekke selv da, men ta en tur på legevakten hvis du er bekymret!

Anonymous poster hash: b0890...973

Skrevet

Er dere bekymret så ring legevakten for en vurdering! Man trenger ikke dra inn.

Men sånn generelt :

Virker ikke Paracet?

Svangerskapsforgiftning kommer vel ikke før uke 20?

Har dere ingen andre symptomer, som synsforstyrrelser, ødem/hevelser, brå vektøkning, høyt blodtrykk, proteiner i urinen? De to siste er ikke så lett å sjekke selv da, men ta en tur på legevakten hvis du er bekymret!

Anonymous poster hash: b0890...973

Paracet virker ikke. Det er vondt å se til sidene, snu seg, bøye seg og reise seg. Ikke høyt blodtrykk, proteiner i urinen eller annet.

Anonymous poster hash: 25b8e...050

Skrevet

Høres ut som migrene. Hadde jeg masse av!

Anonymous poster hash: 4bacb...208

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...