Gå til innhold

Dårlig service på Plantasjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på plantasjen i går hvor de hadde alle kunstige juletrær til 50 %.  Fant et fint tre til en fin pris. Etter å ha fått det anbefalt av en ansatt, så viste det seg at de hadde ingen igjen som som ikke var utstilt. Det sto 6 sånne trær utstilt rundt i butikken, akkurat den type tre med den høyden. Men det var helt umulig å få lov til å kjøpe et av de. Er det vanlig at butikker er så vanskelige med å selge utstilingsmodeller? Hadde de bare hatt ett, så kunne jeg heller skjønt det, men de hadde 6 stk. Det gir meg ikke akkurat lyst til å handle der.

Anonymous poster hash: 22886...62c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra en gang hvor jeg fikk god hjelp på Plantasjen så har jeg aldri opplevd god service der, så det overrasker meg ikke.

Anonymous poster hash: ce4fe...0d0
Skrevet

Det er ikke alle butikker som selger utstillingen, på ikea får du heller ikke kjøpe noe som er utstilt.

Skrevet

Sannsynligvis får de inn flere av den typen, og ønsker ikke å bruke tid på å sette sammen flere trær til utstilling. 

Anonymous poster hash: 194d9...db0
Skrevet

Jeg synes ikke det er dårlig service å ikke ønske å selge utstillingmodellene. Det kan være mange grunner til det.

Skrevet

Det er ikke alle butikker som selger utstillingen, på ikea får du heller ikke kjøpe noe som er utstilt.

Jo, jeg fikk kjøpe noen knotter fra utstillingen nylig! Men det var en utgående modell, vet ikke om det har noe med saken å gjøre.

Anonymous poster hash: e0cc6...599

Skrevet

Jo, jeg fikk kjøpe noen knotter fra utstillingen nylig! Men det var en utgående modell, vet ikke om det har noe med saken å gjøre.

Anonymous poster hash: e0cc6...599

Skrevet

Det er ikke Plantasjen butikken som bestemmer om utstillingsmodellen er til salgs eller ikke. Den spesifikke butikken går brukt ressurser og tid på og montere opp utstillingsmodellen, den er kjøpt inn kun til det, dvs at det er butikken som går kjøpt den. Og til sist, det tilbudet startet på tirsdag så hvis du var veldig gira på å kjøpe det så burde du ha gått dit da.

Skrevet

Mange butikker har policy om ikke p selge utstillingsmodeller.

Det handler om ressurser til å sette opp ny utstilling, til at de ikke kan garantere kvaliteten på ting som har stått utstilt, garantien vil nødvendigvis ikke kunne gjelde osv.

Anonymous poster hash: f47c7...458

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...