Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Hvordan skjedde det? Trilletreff eller? Anonymous poster hash: 1b191...78c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Jeg fikk nye venninner da vi alle gikk gravide og begynte å være på BIM. Jeg så det ble arrangert treff overalt i landet, men ikke der jeg bodde, så jeg tok initiativ og ordnet et treff. Kom fem eller seks gravide damer. Tre av dem ble jeg venninne med. En av dem kom også i min barselgruppe, de andre bodde utenfor byen. Dama som bodde i nabobyen ble min beste venninne. Har fortsatt kontakt med henne. Anonymous poster hash: 65dc0...53d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Jeg har vært/ er fortsatt med i tre barselgrupper som ble kjent her inne i grupper som ble laget for området vi bor i. Ble kjent som gravide og i år fyller alle barna 5 år. Har hatt mer og bedre kontakt med de jeg har møtt på Bim enn på helsestasjonen. Anonymous poster hash: ea1c6...9cc
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 JA! vi traff hverandre på en alenemødretråd. eneste jeg har truffet her inne og det var full klaff på første blinddate hennes barn var nyfødt og jeg var høygravid. vi er svært forskjellige mtp. interesser, væremåte og alder men av en eller annen grunn så gikk vi så veldig godt sammen! det er 8 år siden nå og hun er min beste venninne (barna våre også har blitt bestiser). vi har alltid vært der for hverandre. er utrolig viktige for hverandre. veldig glad for at det gikk så bra med blinddaten vår Anonymous poster hash: 511d5...5f8
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Jeg har møtt på DIB, pratet masse med på nett og etterhvert på pm, avtalt å treffes og deretter beholdt kontakt med 5-6 stykker herfra i årenes løp, hvorav et par er blitt blant mine nærmeste venninner. De jeg har kjent lengst tenker jeg ikke lenger over at jeg kjenner herfra, det begynner å nærme seg ti år. Anonymous poster hash: 1b191...78c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Ja, en av de dere kjente til for en del år tilbake. Vi fikk kontakt gjennom en tråd, gjennom et mobilspill. Så chattet vi masse, hadde det så utrolig gøy med det. Så kunne hun komme til min by gjennom jobb og vi møttes. Hun er råkul!!! Energisk kul dame med masse kreativitet og knall humor!! ❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: b0282...f1e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Ja, jeg har flere av mine næreste venninner gjennom de siste 15 årene herfra. Anonymous poster hash: 17d64...d8f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 Ikke her inne , men to av mine bestevenner møtte jeg på babyverden ❤️ Anonymous poster hash: c39e1...2af
Kira Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 Jeg har truffet mange flotte damer herfra, og flere ser jeg på som gode venner. Noen treffer man jevnlig og andre snakker man stort sett med på telefon og messenger/mail. Finnes mye bra damer på dib
shari_z Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 Jeg traff min bestevenninne her inne for 16,5 år siden. Vi var begge på "Et barn for lite" da vi hadde mistet våre førstefødte i dødfødsel. Jeg skrev på engelsk da jeg var ganske ny i Norge og kunne ikke norsk, bare håpet noen ville svare. Vi skrev til hverandre i flere måneder før vi traff hverandre IRL, var pussig at vi bodde i samme by. Hun står like nær meg i dag som mine søstre og er et fantastisk menneske. Er evig takknemlig for henne. Traff en annen venninne her inne da hun etterlyste noen å trille med og treffe. Vi har også god kontakt etter snart 9 år.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #11 Skrevet 26. november 2016 Ja, har møtt jenter herfra i to barselgerupper jeg ble med i som hadde sin start her. Flere av jentene møter jeg gjevnlig den dag i dag. Anonymous poster hash: df203...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå