Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 ...jeg er SÅÅÅÅ forelska i de to! 😍😍😍 Tenker på de støtt <3 For en fantastisk serie. Var ikke så greit å komme ut for 15 år siden som lesbe. Tror det er ganske likt å være homo nå Anonymous poster hash: dfdaa...5c1
februarprins2013 Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 100 % enig, den scenen på slutten i går var bare MAGISK
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 100 % enig, den scenen på slutten i går var bare MAGISK Hva som var magisk med den?🤔 Anonymous poster hash: 4c91a...fb4
februarprins2013 Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Hva som var magisk med den? Anonymous poster hash: 4c91a...fb4 jeg synes det,sånn er det !
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Jeg får litt dårlig følelse av hele episoden, Even virker litt off, jeg vet ikke helt. Han er unvikende Anonymous poster hash: 58531...565
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 jeg synes det,sånn er det ! Hvorfor kan du ikke forklare hva du mener i stedet for å så i forsvar? Anonymous poster hash: 58531...565
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Hvorfor kan du ikke forklare hva du mener i stedet for å så i forsvar? Anonymous poster hash: 58531...565 Den var så fin. All lettelsen til Isak på så mange plan, kjemien mellom Isak og Even, romantikken... Og alvoret som faktisk kom frem da Even sto i døra. Kjærleik <3 Anonymous poster hash: dfdaa...5c1
februarprins2013 Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 Den var så fin. All lettelsen til Isak på så mange plan, kjemien mellom Isak og Even, romantikken... Og alvoret som faktisk kom frem da Even sto i døra. Kjærleik <3 Anonymous poster hash: dfdaa...5c1 Enig ass
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 De er fantastiske. Og om scenen på slutten av fredagens episode var magisk.. så blir det bare bedre og bedre, til det eventuelt krasjer - men det gidder vi ikke tenke på nå Jeg følger med på klipp, og svever litt over bakken, kjenner jeg. Også smeller jeg i asfalten når jeg kommer på at det faktisk ikker er JEG som har et sykt romantisk kjærlighetsliv, men to fiktive karakterer ;D Anonymous poster hash: f1ed8...839
februarprins2013 Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 De er fantastiske. Og om scenen på slutten av fredagens episode var magisk.. så blir det bare bedre og bedre, til det eventuelt krasjer - men det gidder vi ikke tenke på nå Jeg følger med på klipp, og svever litt over bakken, kjenner jeg. Også smeller jeg i asfalten når jeg kommer på at det faktisk ikker er JEG som har et sykt romantisk kjærlighetsliv, men to fiktive karakterer ;D Anonymous poster hash: f1ed8...839 ja er helt totalt hekta selv, fått med deg den meldingen idag da, da holdt jeg på og dø,den var bra
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #11 Skrevet 28. november 2016 ja er helt totalt hekta selv, fått med deg den meldingen idag da, da holdt jeg på og dø,den var bra Ja, fy fader. Litt i detaljerte laget for min del.. de er sykt unge.. Men de er jo bare såå forelska. Nå sendte pappaen en melding. Han har ikke fått svar fra Isak på laang tid. Min teori for klipp i kveld: Faren blir bekymret for Isak og tropper opp i kollektivet.. oooggg daaa... Anonymous poster hash: f1ed8...839
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #12 Skrevet 28. november 2016 Jeg er enig i det noen har skrevet i kommentarene på skam-nettsiden, at Even virker som om han kanskje er bipolar, manisk/depressiv. Men jeg synes det er fantastisk å følge med på dem likevel. <3 Anonymous poster hash: 35f49...cc9
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #13 Skrevet 28. november 2016 Ja, fy fader. Litt i detaljerte laget for min del.. de er sykt unge.. Men de er jo bare såå forelska. Nå sendte pappaen en melding. Han har ikke fått svar fra Isak på laang tid. Min teori for klipp i kveld: Faren blir bekymret for Isak og tropper opp i kollektivet.. oooggg daaa... Anonymous poster hash: f1ed8...839 Foreldrene dukker jo aldri opp i Skam, annet enn moren til Eva bittelitt i sesong 1. Anonymous poster hash: 35f49...cc9
februarprins2013 Skrevet 28. november 2016 #14 Skrevet 28. november 2016 Ja, fy fader. Litt i detaljerte laget for min del.. de er sykt unge.. Men de er jo bare såå forelska. Nå sendte pappaen en melding. Han har ikke fått svar fra Isak på laang tid. Min teori for klipp i kveld: Faren blir bekymret for Isak og tropper opp i kollektivet.. oooggg daaa... Anonymous poster hash: f1ed8...839 hehe ja var det,men likte det på en måte de er jo så utrolig forelsket i hverandre Ja leste den Ja faktisk litt bekymret selv at han brått kommer dit midt i akten mellom I+E
februarprins2013 Skrevet 28. november 2016 #15 Skrevet 28. november 2016 Jeg er enig i det noen har skrevet i kommentarene på skam-nettsiden, at Even virker som om han kanskje er bipolar, manisk/depressiv. Men jeg synes det er fantastisk å følge med på dem likevel. <3 Anonymous poster hash: 35f49...cc9 Ikke Bipolar i alle fall, kjenner flere med det og han er ikke i nærheten engang,men han sliter kanskje med Deprasjon.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #16 Skrevet 28. november 2016 Jeg er enig i det noen har skrevet i kommentarene på skam-nettsiden, at Even virker som om han kanskje er bipolar, manisk/depressiv. Men jeg synes det er fantastisk å følge med på dem likevel. <3 Anonymous poster hash: 35f49...cc9 Det syns jeg ikke i det hele tatt. De har lagt opp historien slik at vi skal spekulere. Det har tatt helt av i diagnostisering av Even. Julie Andem liker godt å la folk bli konfrontert med sine fordommer. Jeg tror at mange må tenke over hvordan de tenker diagnose og problematiserer det fordi noen tilsynelatende er litt annerledes. Det har vært mye fokus på at Even og Isak ikke kan bli sammen fordi Even er bipolar (ikke at det er det du mener).. det er i seg selv en fordom som må komme til overflaten, og det har det gjort gjennom alle diskusjonene på nettfora hvor det snakkes om SKAM Anonymous poster hash: f1ed8...839
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #17 Skrevet 28. november 2016 Foreldrene dukker jo aldri opp i Skam, annet enn moren til Eva bittelitt i sesong 1. Anonymous poster hash: 35f49...cc9 Jeg tror det vil endre seg i denne sesongen, fordi det å komme ut til foreldrene spiller en så stor rolle i en ung homofils liv.. Anonymous poster hash: f1ed8...839
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #18 Skrevet 28. november 2016 hehe ja var det,men likte det på en måte de er jo så utrolig forelsket i hverandre Ja leste den Ja faktisk litt bekymret selv at han brått kommer dit midt i akten mellom I+E Han må så fryktelig på do når han kommer til kollektivet :D :D Anonymous poster hash: f1ed8...839
februarprins2013 Skrevet 28. november 2016 #19 Skrevet 28. november 2016 Han må så fryktelig på do når han kommer til kollektivet :biggrin: :biggrin: Anonymous poster hash: f1ed8...839 LOL
soleia Skrevet 28. november 2016 #20 Skrevet 28. november 2016 Trur ikkje noko på bipolar-teorien. Eg trur årsaka til at han har bytta skule og tek att eit år ligg i at noko skjedde med bestekameraten som filmar i Romeo og Julie klippet. Vil tru det er der dødstemaet i R&J kjem inn. -Hadde ikkje trudd at ei 40+ dame som eg kunne gjennomleve kjærleikslivet til to homofile tenåringsgutar på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #21 Skrevet 28. november 2016 Trur ikkje noko på bipolar-teorien. Eg trur årsaka til at han har bytta skule og tek att eit år ligg i at noko skjedde med bestekameraten som filmar i Romeo og Julie klippet. Vil tru det er der dødstemaet i R&J kjem inn. -Hadde ikkje trudd at ei 40+ dame som eg kunne gjennomleve kjærleikslivet til to homofile tenåringsgutar på denne måten. Det er det jeg har tenkt også. Og jeg er enig med deg i det å gjennomleve kjærlighetslivet.. den måten de legger opp publiseringen på er rene drug for sjela.. Det er liksom VI som går og venter på svaret på den meldinga.. Jeg tror også at Even har noe issue med foreldrene. Derfor var han så raskt ute med å spørre hva foreldrene til Isak ville si. Her kan det også være at kompisen som filmet fikk problemer med familien som følge av et forhold de hadde. Og at det endte dårlig. Jeg tror også at Sonja visste om det forholdet - for hun reagerte på Isak når hun møtte ham hjemme hos Even første gang. Jeg ser for meg at Even ikke har kontakt med foreldrene sine, og at det var hjemme hos ham de var og badet. Jeg tror det var lillesøsteren hans som overrasket de,. Hun kjente ham igjen. Og de neste ukene skal alt dette nøstes opp i. Men da må de pokker meg slenge ut et klipp nå.. Anonymous poster hash: f1ed8...839
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #22 Skrevet 29. november 2016 Sykt nysgjerrig på historien til Even. Lurer på om vi får vite noe.. og om episodene blir lengre enn 20 min i de siste tre ukene. Enkelte episoder i sesong to var visst på 40 min. Anonymous poster hash: f1ed8...839
februarprins2013 Skrevet 30. november 2016 #23 Skrevet 30. november 2016 Det er det jeg har tenkt også. Og jeg er enig med deg i det å gjennomleve kjærlighetslivet.. den måten de legger opp publiseringen på er rene drug for sjela.. Det er liksom VI som går og venter på svaret på den meldinga.. Jeg tror også at Even har noe issue med foreldrene. Derfor var han så raskt ute med å spørre hva foreldrene til Isak ville si. Her kan det også være at kompisen som filmet fikk problemer med familien som følge av et forhold de hadde. Og at det endte dårlig. Jeg tror også at Sonja visste om det forholdet - for hun reagerte på Isak når hun møtte ham hjemme hos Even første gang. Jeg ser for meg at Even ikke har kontakt med foreldrene sine, og at det var hjemme hos ham de var og badet. Jeg tror det var lillesøsteren hans som overrasket de,. Hun kjente ham igjen. Og de neste ukene skal alt dette nøstes opp i. Men da må de pokker meg slenge ut et klipp nå.. Anonymous poster hash: f1ed8...839 hvis ikke det var huset til Mikael da og hans lillesøster , han som filmet even på bakka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå