Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 1: det er et menneske i magen 2: mennesket i magen lever 3: å ende et menneskeliv, er drap Hvor mange mordere er det her inne, da? Ufølsomme, empatiløse, hjernevaskede, umoralske, og onde mødre? Som velger å elske 1 barn, men å drepe sitt neste.. Anonymous poster hash: de1d7...79a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Ja. Man ender et potensielt liv. Men å gå derfra til drap er jeg ikke enig i. Jeg har mistet 3 ganger. Det var potensielle liv, som min kropp endte. Føler ikke at min kropp har drept noen, eller at mine potensielle foster har begått selvmord av den grunn... Orker forøvrig ikke å kommentere meningene dine. Anonymous poster hash: 0c3ff...d3e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Det som er så bra er at staten Norge og straffeloven ikke er enig med deg Anonymous poster hash: 4355c...125
beef sister Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Da får jeg begynne å presentere meg selv som massemorder, da!
Hannepålandet Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Om det er drap, er det lovlig drap. Og opp til hver enkelt. Sikkert noen som ville avliva både en trassig treåring eller en skitsekk mann dersom det var lovlig. Hurra for at vi har selvbestemt her i Norge. Noen mener det er rett, og noen feil.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Hurra for at kvinner kan bestemme over egen kropp! Du er vel kanskje i mot prevensjon og du? Anonymous poster hash: 1ae04...742
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Da er du imot kobberspiral og minipiller også da, for med de prevensjonsmetodene blir egget befruktet, men hindret i å feste seg.... Da risikerer du å drepe potensielle barn hver måned. Anonymous poster hash: c5b93...d12
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 1: det er et menneske i magen 2: mennesket i magen lever 3: å ende et menneskeliv, er drap Hvor mange mordere er det her inne, da? Ufølsomme, empatiløse, hjernevaskede, umoralske, og onde mødre? Som velger å elske 1 barn, men å drepe sitt neste.. Anonymous poster hash: de1d7...79a Synes vel ikke du er så veldig verdig i måten du uttrykker deg på. Har forøvrig aldri tatt abort men er for fri abort. Regner med du egentlig bare vil provosere litt her. Det provoserer egentlig ikke det du sier, det er provoserende hvor dum du er. Anonymous poster hash: bd81a...5f5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 Dette må da være det minst brannfakkelaktige man kan tenke seg? De samme argumentene som har blitt femført i alle år. Finnes ikke provoserende, det blir bare dumt. Anonymous poster hash: 27a1b...4e1
Gjest Darwinia:-) Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 Jeg er en massemorder og stolt av det! Har aldri tatt abort men har kobberspiral. Den hindrer befruktede egg i å feste seg så potensielt sett MYRDER jeg barn HVER ENESTE MÅNED. Mooahahaha😈😵👺⚰
*Miss Marple* Skrevet 26. november 2016 #11 Skrevet 26. november 2016 Skal man liksom bli provosert nå? Du må nok ordlegge deg på en helt annen måte om du skal evne å engasjere.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #12 Skrevet 26. november 2016 1: det er et menneske i magen 2: mennesket i magen lever 3: å ende et menneskeliv, er drap Hvor mange mordere er det her inne, da? Ufølsomme, empatiløse, hjernevaskede, umoralske, og onde mødre? Som velger å elske 1 barn, men å drepe sitt neste.. Anonymous poster hash: de1d7...79a 1: det er et menneske i magen 2: mennesket i magen lever 3: å ende et menneskeliv, er drap Hvor mange mordere er det her inne, da? Ufølsomme, empatiløse, hjernevaskede, umoralske, og onde mødre? Som velger å elske 1 barn, men å drepe sitt neste.. Anonymous poster hash: de1d7...79a Kva med dei som blir gravid pga prevensjon, økonomiske problemer, overgrep, voldtatt og etc. Det er ein GRUNN bak aborten. Sier barre kort i pappen du er. Anonymous poster hash: 39ace...795
februarprins2013 Skrevet 26. november 2016 #13 Skrevet 26. november 2016 at man mener det skal man få lov til,men er ikke et menneske før uke 12, og abort skal utføres før det, og er det senere, kan det jo være noe galt med barnet
Gjest Muji81 Skrevet 26. november 2016 #14 Skrevet 26. november 2016 Mine svangerskap har nå vært i livmoren. Svangerskap i magen kan ta livet av moren. Da blir fosteret en morder før det engang har utviklet hjerne. Eller begår mor selvmord ved graviditet utenfor livmor? Dette ER komplisert!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #15 Skrevet 26. november 2016 jeg er overhode ikke for abort i det hele tatt..men er i den situasjonen nå der jeg vurderer det...har 4 barn..dette blir det femt. jeg ble uplanlagt gravid mens jeg har gått på prevensjon, og et barn til vil velte hele lasset for oss...økonomisk, har ikke plass og ønsker å ta meg av de jeg har på en bra måte..så nei det er ikke et drap under 12 uke. er et liv fra uke 7 da hjertet begynner å slå. Anonymous poster hash: a8ae7...b99
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #16 Skrevet 26. november 2016 Newsflash - du er 20 år for sent ute til å fremstå som provoserende eller orginal. Om du noen gang skulle få lyst til å bosette deg i utlandet anbefaler jeg Polen - evt Irland, der har du mange meningsfeller, inkludert myndighetene! Anonymous poster hash: 79561...425
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #17 Skrevet 26. november 2016 1: det er et menneske i magen 2: mennesket i magen lever 3: å ende et menneskeliv, er drap Hvor mange mordere er det her inne, da? Ufølsomme, empatiløse, hjernevaskede, umoralske, og onde mødre? Som velger å elske 1 barn, men å drepe sitt neste.. Anonymous poster hash: de1d7...79a He-he.... du er litt søt der du sitter i glasshus og kaster stein Du beskylder andre for å være ufølsomme, empatiløse, hjernevaskede, umoralske og onde.... omtrent akkurat de egenskapene du selv her presenterer Vil føye til en egenskap til som du nok heller ikke har, og det er evnen til å tenke litt lenger når det kommer til følgene av påstandene dine. Det er på tide å våkne opp, bli litt realitetsorientert og innse at verden aldri har vært, ikke er og aldri kommer til å bli så svart-hvitt som du prøver å fremstille den som. Anonymous poster hash: 35129...64e
Admin Skrevet 26. november 2016 #18 Skrevet 26. november 2016 Trådener ryddet for personangrep. Ann Christin, admin
Gjest Pusikatt Skrevet 26. november 2016 #19 Skrevet 26. november 2016 Jeg er ikke enig med deg. Men jeg nyter nyvasket hus, adventslysene som er kommet opp, middagen som straks er klar, så jeg orker ikke å krangle med deg selv om det er det du vil og er ute etter. :-) i kveld skal jeg se julefilm og kose meg mens mannen er på jobb. God jul!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #21 Skrevet 26. november 2016 at man mener det skal man få lov til,men er ikke et menneske før uke 12, og abort skal utføres før det, og er det senere, kan det jo være noe galt med barnet Det blir forvandlet til et menneske i uke 12, mener du? Anonymous poster hash: 2d2de...a25
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #22 Skrevet 26. november 2016 Hmmm... jeg måtte ha ivf og har nå to "barn" i en fryseboks på et sykehus.... hva gjør det meg til da? Anonymous poster hash: 75c4f...148
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #23 Skrevet 26. november 2016 Hmmm... jeg måtte ha ivf og har nå to "barn" i en fryseboks på et sykehus.... hva gjør det meg til da? Anonymous poster hash: 75c4f...148 Ekstremt kaldblodig morder? Anonymous poster hash: 0c3ff...d3e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #24 Skrevet 26. november 2016 Vet ikke hvem som er hjernevasket her jeg hi :0 og kan du utdype hvorfor man er hjernevasket hvis man velger abort?! Anonymous poster hash: 840c0...7fe
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #25 Skrevet 26. november 2016 1: det er et menneske i magen 2: mennesket i magen lever 3: å ende et menneskeliv, er drap Hvor mange mordere er det her inne, da? Ufølsomme, empatiløse, hjernevaskede, umoralske, og onde mødre? Som velger å elske 1 barn, men å drepe sitt neste.. Anonymous poster hash: de1d7...79a Nå må du holde deg til fakta. 1. Du synes og føler at abort er drap. 2. Abort er pr definisjon ikke drap her i landet. Anonymous poster hash: 5bed4...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå