Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Klarte ikke å vente, så jeg pyntet litt i går. Det blir så koselig med litt ekstra lys inne og ute😊 Anonymous poster hash: c38f4...e81
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Nei, det har jeg ikke verken hatt tid til eller orket. Skal besøke min gamle mor nå straks og henge opp stjerna der. Det er viktigere enn hos oss selv. Anonymous poster hash: ee434...584
Serepta Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Gjør det ila dagen, men tenner ikke stjerna før i morgen da.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Kommer opp imorra. Blir bare stjerner i vindu, så det er ikke store greier. Vi pynter igrunn ikke til advent, bare stjernene som er adventsting. Julepynte kommer ned når huset er ferdig vasket, og det gjør det til uka tenker jeg. Ungene som pynterr. Anonymous poster hash: 8ec06...782
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Litt:) Kommer mer og mer hver dag nå Anonymous poster hash: bca85...54a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Jeg har faktisk ikke "adventspynt", og vet ikke hvor adventsstjerna er. Jeg har lyst til å pynte, men har ikke råd til å kjøpe masse adventspynt. Julepyntingen foregår 23.12 her i huset Anonymous poster hash: 9388b...35d
TPK Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Gjør det i morgen. Skal opp i boden nå og finne frem 😃 Koselig med advent! Henger bare opp stjerne, adventsstake og noe annen pynt med lys. Alle nissene får vente til 22.des.
Hønemor30 Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 Hang opp noen mørk lilla gardiner i stua i går, og satt frem adventslys etc. Lys på en busk ute og en krans på døren. Det rekker frem til julepynten skal opp 😊
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 Ikke enda, det kommer opp senere i dag. Bare 2 stjerner, en lilla løper, litt lilla pynt og adventslys foreløpig Anonymous poster hash: 791aa...fa9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 Nei. Var på jobb til 23 i går, og skal på jobb i dag til 18, så venter til i morgen. Skal ikke pynte så himla mye, så det er overkommelig å få gjort det i morgen formiddag. Anonymous poster hash: f33db...f8f
Love my kidz Skrevet 26. november 2016 #11 Skrevet 26. november 2016 Planleggingsdag for skolen til sønnen min i går så hadde god tid til å pynte. Stjerne og annen belysning. Pluss gjort klar adventstaken. Så koselig ☺
har jente og gutt og ny spire Skrevet 26. november 2016 #12 Skrevet 26. november 2016 begynt å pynte til jul her idag,vil ha det lenge og kose oss med no er det julemusikk og nisser her
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #13 Skrevet 26. november 2016 Utelysene er hengt opp, men blir ikke tent før i morgen ellers pynter vi ikke så veldig mye, liker ikke så mye dilldall.. Men adventstaken skal frem i morgen da Anonymous poster hash: e3d11...23a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #14 Skrevet 26. november 2016 Nope, står midt oppi eksamener så orker ikke å styre med det før jeg er ferdig. Anonymous poster hash: f3025...8c5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #15 Skrevet 26. november 2016 Pynter klar til jul i helgen( alt bortsett fra juletre som kjøpes og pynter om par uker) 🎄⛄️😃 Elsker jul! Anonymous poster hash: 489a5...da4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #16 Skrevet 26. november 2016 Klarte ikke å vente, så jeg pyntet litt i går. Det blir så koselig med litt ekstra lys inne og ute😊 Anonymous poster hash: c38f4...e81 Nei. Jeg skal pynte i morgen. Men alt er sjekker, at jeg ikke måtte kjøpe noen lyspærer. Anonymous poster hash: 778d3...339
Giss Skrevet 26. november 2016 #17 Skrevet 26. november 2016 Pynter litt i kveld når ungene har lagt seg slik at når de står opp i morgen er det adventsstemning i huset. Julestjerne opp. Klargjøre Adventsstaken. Krans på døren. - og så skal sønnens elskede flaggermus fra Halloweenpynten legges bort for en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå