Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Vil gjerne høre dine tips Anonymous poster hash: cc999...cbb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Pupp, pupp, pupp. 😊 Bæretøy, samsoving og mer pupp. 😊 Anonymous poster hash: 1aaeb...e5f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Dytter! Anonymous poster hash: 54b60...887
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Kos, kos kos og endeløs kos Anonymous poster hash: 4da3e...dbb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Pupp og kos som de andre sa. Blikkontakt og myk stemme, gjerne sang. Og vekk med mobilen😊 Anonymous poster hash: e8275...e57
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Amming, masse kroppskontakt og nærhet, sang. Anonymous poster hash: c3252...b40
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Bærte nr.3 i elastisk bæresjal fra første dag på barsel, og gjennom de tre første månedene. Gjorde ikke dette med de to første, og merket en helt annen tilknytning og ro med tredje. Anonymous poster hash: 2e646...b00
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 Kos, blikkkontakt, sang og å se babyens behov. Noen babyer vil ofte ligge litt i fred og da er det ikke bra om mor insisterer på å bære hele tiden Anonymous poster hash: 87569...c26
Pobie Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 Amming synes ikke jeg har noen innvirkning på tilknytning. Babyen er jo opptatt med å spise og jeg sitter som regel med mobilen. For oss er det lek, bæring, snakke til, synge til, ligge på gulvet og prate og ha øyekontakt. Tilbringe masse tid sammen og være tilstede, dvs ikke sitte med mobilen når man er sammen med babyen.
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 Å ta ting som de er, å tolke sin egen baby istedenfor å lese så mye om hvordan ting skal være, ikke tenke på rutiner og gode/dårlige vaner osv, bare gjøre det som passer dere og det som gjør at dere har det best mulig og den lille er mest fornøyd den første tiden. Rutiner faller på plass av seg selv etterhvert. Jeg har prøvd å mest mulig nyte dagene og nyte tiden med mine da de var helt små. Bære de inntil (bæresjal) og de fikk ligge inntil/samsove, spise når de ville.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #11 Skrevet 26. november 2016 Kle av deg t skjorten,kle av barnet,og dans! Pupp,pupp også! Anonymous poster hash: 326d5...6bd
Chupa chups Skrevet 26. november 2016 #12 Skrevet 26. november 2016 Babyen inntil deg. Bær i sjal og kos. Pupp. Samsoving.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #13 Skrevet 26. november 2016 Amming synes ikke jeg har noen innvirkning på tilknytning. Babyen er jo opptatt med å spise og jeg sitter som regel med mobilen. For oss er det lek, bæring, snakke til, synge til, ligge på gulvet og prate og ha øyekontakt. Tilbringe masse tid sammen og være tilstede, dvs ikke sitte med mobilen når man er sammen med babyen. Det gjorde jeg også. Men jeg burde kanskje holdt litt mer blikkontakt under amminga. Blikkontakt fungerer like bra med flaskemating. Ellers tror jeg bæring er et godt tips, og snakke med babyen og synge for babyen. Anonymous poster hash: 77cae...c1f
Pobie Skrevet 26. november 2016 #14 Skrevet 26. november 2016 Det gjorde jeg også. Men jeg burde kanskje holdt litt mer blikkontakt under amminga. Blikkontakt fungerer like bra med flaskemating. Ellers tror jeg bæring er et godt tips, og snakke med babyen og synge for babyen. Anonymous poster hash: 77cae...c1f Babyen min lukker som regel øynene mens han drikker. Og etter en liten stund sovner han og drikker mens han sover. Synes jeg har bedre tilknytning med han når han får flaske. Da må jeg bruke begge hender og konsentrere meg, kan ikke sitte på mobilen. Han sovner litt sjeldnere og.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #15 Skrevet 26. november 2016 Babyen min lukker som regel øynene mens han drikker. Og etter en liten stund sovner han og drikker mens han sover. Synes jeg har bedre tilknytning med han når han får flaske. Da må jeg bruke begge hender og konsentrere meg, kan ikke sitte på mobilen. Han sovner litt sjeldnere og. Samme her, har alltid øynene igjennom jeg ammer og sovner ofte etter kort tid, med flaske så har vi god øyekontakt ☺ Eller liker jeg og sitte i soffaen å legge babyen på ryggen på beina mine, å så trekke beina opp til meg,slik at hans bein ligger langs magen min, å synge til tøyse og kile babyen. Anonymous poster hash: 5eb6c...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå