Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 ?? Anonymous poster hash: ee21e...9a5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Det var lett å svare på. Jeg har kun gjort en ting jeg ser på som et veldig dårlig valg i livet, og det er å ta opp kredittgjeld. Anonymous poster hash: d48fa...69a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Å skrive barnefaren opp som far på papirene. Hadde jeg ikke gjort det så hadde han ikke vært i livet vårt nå ettersom han egentlig ikke ville ha noe kontakt med sønnen sin. Men når han måtte begynne å betale barnebidrag uansett så begynte han å kreve samvær med barnet likevel. Så nå har jeg en barnefar som setter alt foran sønnen sin selv om han bare skal ha samvær annenhver helg. Å krangler jeg med faren fordi vi er uenige om noe så truer han med å ringe barnevernet så jeg aldri mer få se barnet. Når jeg ville bytte barnehage fordi sønnen min ikke trives å jeg ikke var fornøyd med barnehagen,så sendte han beskymringsmelding til barnevernet. Endte med at jeg ikke byttet barnehage for orket ikke å måtte forholdet meg til barnevernet som bare hadde letet etter feil. Småen er veldig plaget av mandlene så han er pfte syk og har ofte halsbetennelse,mem siden far mener han er for liten til å ta mandlene så kommer jeg ingen vei. Far nekter også å skrive under på pass når meg og kjæresten min ville ta småen med på ferie i sommer. Han gjør alt for å gjøre livet surt for meg,angrer så bittert på at jeg oppga han som far! Anonymous poster hash: edc86...c20
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Holdt på å forårsake en ulykke som kunne ført til at to venninner hadde dødd eller blitt alvorlig skadet. En annen venninne klarte å avverge det, men hun ble selv skadet. Jeg var full og tenkte overhodet ikke. Fatter ikke hva som gikk av meg. Dette er nå 16 år siden, og jeg tenker fortsatt ofte på det. Har dårlig samvittighet, og kommer nok aldri til å tilgi meg selv. Anonymous poster hash: 075a2...ce3
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Absolutt ingen. Er glad for alle - både gode og dårlige - valg jeg har tatt! Fordi det har gjort meg til den jeg er i dag. Har selvsagt skulle gjort det bedre på skolen. Kuttet ut enkelte mennesker i livet mitt. Ikke handlet møbler på kreditt. Kranglet med andre. Men! Takket være alle mine valg står jeg der jeg står i dag. Full av visdom, lærdom og minner jeg kan bygge meg videre på. Stolt og glad for den jeg er. Selv om jeg ikke er perfekt. 😊 Anonymous poster hash: d0ebf...791
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Å skrive barnefaren opp som far på papirene. Hadde jeg ikke gjort det så hadde han ikke vært i livet vårt nå ettersom han egentlig ikke ville ha noe kontakt med sønnen sin. Men når han måtte begynne å betale barnebidrag uansett så begynte han å kreve samvær med barnet likevel. Så nå har jeg en barnefar som setter alt foran sønnen sin selv om han bare skal ha samvær annenhver helg. Å krangler jeg med faren fordi vi er uenige om noe så truer han med å ringe barnevernet så jeg aldri mer få se barnet. Når jeg ville bytte barnehage fordi sønnen min ikke trives å jeg ikke var fornøyd med barnehagen,så sendte han beskymringsmelding til barnevernet. Endte med at jeg ikke byttet barnehage for orket ikke å måtte forholdet meg til barnevernet som bare hadde letet etter feil. Småen er veldig plaget av mandlene så han er pfte syk og har ofte halsbetennelse,mem siden far mener han er for liten til å ta mandlene så kommer jeg ingen vei. Far nekter også å skrive under på pass når meg og kjæresten min ville ta småen med på ferie i sommer. Han gjør alt for å gjøre livet surt for meg,angrer så bittert på at jeg oppga han som far! Anonymous poster hash: edc86...c20 Pass får du uansett da. Bf må bevise at du skal bli igjen i utlandet. Han får 2 uker på seg til det, så utstedes pass uansett. Anonymous poster hash: d7a1e...863
februarprins2013 Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Gått fra ei jente som jeg ikke skulle ha gjort, verste jeg har gjort, angrer ennå, men sånn er det og være feig som ikke ville være bifil da
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 Å begynne å røyke. Sløste for mye med pengene da jeg var yngre. Har fortsatt slike tendenser. Har ikke noe kredittgjeld, men likevel litt irritert. Kunne hatt mer penger til bolig i dag. Anonymous poster hash: 620d3...ee6
LeTwinsA Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 Gått fra ei jente som jeg ikke skulle ha gjort, verste jeg har gjort, angrer ennå, men sånn er det og være feig som ikke ville være bifil da Har du fortalt det til henne?
februarprins2013 Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 Har du fortalt det til henne? Nei
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #11 Skrevet 26. november 2016 Mannen min. Jeg burde ha valgt annerledes. Men nå er jeg i det og det er uaktuelt å gjøre om, han er en god mann og enige far, men har så mange holdninger og kan være både arrogant og ufin. Burde hørt på mamma.. Anonymous poster hash: 6f78e...e32
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #12 Skrevet 26. november 2016 Å aldri ha fortalt det til noen når jeg ble seksuelt misbrukt som barn. Det er et valg som har ødelagt livet mitt og som sakte men sikkert spiser meg opp innvendig Anonymous poster hash: deb5d...c91
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #13 Skrevet 26. november 2016 Valget av mann. Anonymous poster hash: f335e...8ef
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #14 Skrevet 26. november 2016 At jeg lot moren min bestemme over meg og mitt valg av boplass etter at jeg hadde blitt voksen. Gikk glipp av mange sjanser og vennskap fordi jeg var så feig og lot meg true. Anonymous poster hash: 44cee...6bd
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #15 Skrevet 26. november 2016 Å få barn med samboer. Det er ikke helt krise, men han mangler noen antenner som sliter på oss alle i hverdagen. Jeg angrer også på yrkesvalg. Jeg stortrives egentlig med det jeg gjør, men det er for stressende for kroppen å takle. Anonymous poster hash: a0489...f1e
TPK Skrevet 26. november 2016 #16 Skrevet 26. november 2016 Begynt å røyke ja, det er nok det dummeste jeg har gjort.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #17 Skrevet 26. november 2016 Dere som begynte å røyke - hvorfor???? Anonymous poster hash: 0f126...afb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #18 Skrevet 26. november 2016 Å tenke at det kom til å bli familiekjærlighet da jeg ble gravid etter en ons, hvor han var utro med meg. Elsker barnet, men faen for et helvete jeg har vært i gjennom Anonymous poster hash: 188e8...8a9
Magia Skrevet 26. november 2016 #19 Skrevet 26. november 2016 Det verste valget jeg har måttet ta, er samtidig det mest riktige, nemlig å gå fra faren til barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #20 Skrevet 26. november 2016 Det verste valget jeg har måttet ta, er samtidig det mest riktige, nemlig å gå fra faren til barnet mitt. Sterkt av deg å gjøre det riktige heller enn å velge det enkle. Tøft! Anonymous poster hash: 0f126...afb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #21 Skrevet 26. november 2016 Å aldri ha fortalt det til noen når jeg ble seksuelt misbrukt som barn. Det er et valg som har ødelagt livet mitt og som sakte men sikkert spiser meg opp innvendig Anonymous poster hash: deb5d...c91 Det er fortsatt ikke for sent ❤ Anonymous poster hash: e3aca...a34
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #22 Skrevet 26. november 2016 Lot min mor navngi sønnen min. Mer komplisert enn det høres ut. Hater navnet. Jeg var veldig ung og avhengig av dem. Aner ikke hvordan jeg kunne være så svak Anonymous poster hash: 12977...587
Blondzilla Skrevet 26. november 2016 #23 Skrevet 26. november 2016 Ikke noe voldsomme greier, men jeg angrer veldig på utdannelsen min.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #24 Skrevet 26. november 2016 Å velge at barnet mitt ikke fikk en operasjon som kunne reddet livet hans, men som hadde altfor stor sjans til å mislykkes og gi han smerter for livet og/eller gjøre han multihandicappet. Det var et riktig valg, men så smertelig vondt at jeg aldri kommer over det. Anonymous poster hash: 992b7...cba
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #25 Skrevet 26. november 2016 Sterkt av deg å gjøre det riktige heller enn å velge det enkle. Tøft! Anonymous poster hash: 0f126...afb Skjønner at du prøver være hyggelig her, men er ikke nødvendigvis så mye enklere å bli. Anonymous poster hash: c87f6...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå