Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Hjelp ! Er forelsket og har fått denne mannen på kroken, men... ja, jeg er en utålmodig person.. Tekstet, snappet i et par uker, det er alltid jeg som tar kontakt først. Han svarer alltid og er veldig "med", men alltid jeg som sender først. Han vil møtes, siste melding fra meg "ta kontakt da, når du har anledning til og treffes"...  Han er stor, ganske så overvektig, tenker det hindrer han litt...?? Bare 2 dg siden denne meldingen, men jeg vil møtes i går hehe.. Hva tenker dere? Bare vente ? 😬  Anonymous poster hash: a9908...74a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Jeg er også sammen med en sånn.. har gått 3 år nå og han er fremdeles den samme.. tar aldri kontakt, kan la være å svare i et par dager... jævig irriterende..  Anonymous poster hash: f7f87...da9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Har vært i samme situasjon, han er så opptatt hele tiden osv! Nå gidder jeg ikke mer! Har blokkert han fra tlf min😜😅  Anonymous poster hash: 886ac...def
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Hvis han er med, så synes jeg ikke det er så farlig om det er bare du som tar initiativ.  Hvis han begynner å finne på unnskyldninger, det er da du kan begynne å bli skeptisk.   Anonymous poster hash: bbe30...206
Superdolly Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Jeg hadde faktisk reagert litt på dette. Hvis han er "helt med", så er det veldig rart at han aldri tar initiativ. Aldri senderen melding eller snap av eget initiativ, ikke ringer, ikke tar kontakt på noen måte.  Jeg ville spurt ham om dette, og sett om jeg fikk noen svar. Jeg hadde ikke klart å leve med en som var så tafatt, og jeg vet at det på sikt ville gjort meg veldig usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå